sparky zegt......
hij ligt niet op de juiste plek in mijn ogen, het is gewoon allemaal los op zijn rug gelegt, denk dat we pas echt kunnen oordelen als we een foto zien als het zadel er op de juiste manier opligt en aangesingeld is
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Op de vierde foto ligt het zadel inderdaad achterover gekanteld. Dat kan weer wat rechttrekken als je aansingelt, maar dat betekent dan dat je de druk over de rug heel verkeerd gaat verspreiden. Op de laatste foto kan ik ook niet goed zien hoe het zadel ligt, omdat het paard niet recht staat en de foto niet pal van opzij is genomen.
Dekje is super! Ik heb hem in het aqua met bruin.
Dekje is super! Ik heb hem in het aqua met bruin.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
beide denk ik , yvette schrijft ook dat het kan zijn als je aansingeld het recht kan trekken en tadaaKrista schreef:Yvette gelukkig ik ging me al afvragen of mijn lenzen nou verkeerd om in zaten of dat ik geen duidelijk nederlands scheef..
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
ik kan me zo voorstellen dat Joyce op haar zadelmaker vertrouwt, tis tenslotte zijn vak om een zadel goed aan te meten en aangesingeld zie ik niets verkeerds aan het zadel
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

nee yvette ik zelf niet mijn zadelmakeryvette schreef:mmm, ook deze laatste foto is niet van pal opzij genomen en bovendien kan het weer vertekenen, omdat hij met zijn hoofd omlaag staat.
Maar goed, je weet het zelf het beste natuurlijk

@claudia ja lijkt mij ook maar ja, zal maar ff niet meer zeggen wat ik denk nu .
en al helemaal geen foto's meer plaatsen
*zucht* begint bokt te lijken hiero
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Maar dan trek je de druk op de voorkant van het zadel en dat kan drukkingen veroorzaken.sparky10 schreef:beide denk ik , yvette schrijft ook dat het kan zijn als je aansingeld het recht kan trekken en tadaaKrista schreef:Yvette gelukkig ik ging me al afvragen of mijn lenzen nou verkeerd om in zaten of dat ik geen duidelijk nederlands scheef..
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je zo defensief reageert, terwijl mensen gewoon proberen te helpen. Ik trek het me persoonlijk aan dat je mijn bokt-gedrag verwijt

Jij ziet je paard elke dag, dus jij zal het wel weten. En een zadelmaker ook. Maar een paard kan na verloop van tijd veranderen (andere bespiering, gewichtstoename of afname, etc.
In ieder geval was mijn reactie goedbedoeld, maar ja...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
bokt gedrag was ook zeer zeker niet naar jou gericht
en veranderen doet die zeker mar 1 keer er jaar komt de zadelmaker op stal en kijkt hem na dit jaar heb ik er inderdaad een nieuwe boom in laten zetten op zijn advies .
maar ja het ging om het sjabrak en niet op de ligging van mijn zadel , die ligt er nu ff op voor de sier !
en als er een reactie komt van je zadel zus en zo door een persoon maar niks geen woord over het sjabrak dan mag ze die reactie achterwege laten !
en veranderen doet die zeker mar 1 keer er jaar komt de zadelmaker op stal en kijkt hem na dit jaar heb ik er inderdaad een nieuwe boom in laten zetten op zijn advies .
maar ja het ging om het sjabrak en niet op de ligging van mijn zadel , die ligt er nu ff op voor de sier !
en als er een reactie komt van je zadel zus en zo door een persoon maar niks geen woord over het sjabrak dan mag ze die reactie achterwege laten !
Hmm ik ga mijn mening over het dekje toch een beetje bijdraaien. Patroon blijf ik alsnog niet geweldig vinden, maar de kleuren staan spark in ieder geval super 
En van je zadel vind ik reuze meevallen. Zie zo ook wel dat het niet goed ligt. Maar dat heeft niks met de ligging te maken, maar gewoon hoe dat het zadel er voor heel even opgelegd is.
Als ik bij mijn vz-paard het zadel er gewoon zo even opleg, zonder hem gelijk goed te leggen, ligt hij ook niet gelijk perfect en kanteld hij dus ook alle kanten op behalve de goede.

En van je zadel vind ik reuze meevallen. Zie zo ook wel dat het niet goed ligt. Maar dat heeft niks met de ligging te maken, maar gewoon hoe dat het zadel er voor heel even opgelegd is.
Als ik bij mijn vz-paard het zadel er gewoon zo even opleg, zonder hem gelijk goed te leggen, ligt hij ook niet gelijk perfect en kanteld hij dus ook alle kanten op behalve de goede.
Oxbow (Bjorgard X Hjerter Knaegt)
ik had van het dekje ook niet verwacht dat die leuk was zag hem op internet en riep al neehee die nieuwe HH collectie is niks !!
maar in de winkel dacht ik hmm ok leuk en nu zo op spark met me ff verkeerd liggende zadel denk ik goh toch leuk het dekje
maar in de winkel dacht ik hmm ok leuk en nu zo op spark met me ff verkeerd liggende zadel denk ik goh toch leuk het dekje

- love_timmie
- nancy imka
Beetje jammer dat je zo defensief reageert net als Yvette zegt. Ik heb je normaal advies gegeven. Maar door jouw kinderachtige defensieve reacties als mijn naam verkeerd schrijven en met complimenten van de zadelmaker krijg je de reactie waar je zelf om vraagt.sparky10 schreef:bokt gedrag was ook zeer zeker niet naar jou gericht
Tsja en over je sjabrak... ik vind het niet mooi. Daarom zeg ik er niets over. Maar als je dat graag wilt schrijf ik het wel op hoor. Of is dat ook te "bokt" voor je?
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL