Mijn Z debuut

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Vera

Bericht door Vera » zo 03 feb 2008, 13:33

Ik vind eerlijk gezegd het losrijden er meer ontspannen uitzien als de proefjes zelf.

Hij moet (vooral bij de verzamelde gedeeltes en dat zijn er best veel in het Z) nog veel meer op het achterbeen.

Jammer dat het alleen foto's zijn, want dan zie je alleen de moment opnames op een filmpje kan je het toch wat beter zien.

En op zich zijn de punten toch ook niet zo laag voor de eerste keer Z. Ik bedoel het is wel Z en geen B proef, dus er word ook wel iets verwacht van het paard (en de menner)

Volgens mij gaat het gerust wel goed komen hoor.

(en ja ik heb ook wel eens maar 1 of 2 combinaties een winstpunt gegeven. 2 weken geleden nog: niet één winstpunt in de B, maar zo leuk is dat niet hoor, ik geef ze liever wel allemaal een punt, maar dan moeten ze daar natuurlijk wel naar rijden)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
viking

Bericht door viking » zo 03 feb 2008, 14:44

Alle foto's die je ziet zijn van mijn proeven,behalve die in de buitenbak van het stappen tussen mijn proeven door.
En ik snap wel dat het een jurysport is maar degene die jureerde is zelf nog maar net L,ik vind dit eigenlijk niet kunnen en om nou 20 combinaties die normaal in de 200 punten rijden af te schepen met een 160 punten of zo,dat vond niemand dus normaal.
Mijn stalhouder heeft zijn excuses nog aangeboden tegen mij omdat hij vond dat ik veel te laag gejureerd was[niet alleen ik :D ]en gezegd dat deze man niet meer hoeft te komen op stal.

Maar goed volgende keer gaan we er weer voor,en zoals Viking nu loopt komt het allemaal wel goed :D
Vik....en ik...Zijn nu Z + 4..
Viking is mijn lekkere gele monster
Lies

Bericht door Lies » zo 03 feb 2008, 17:15

Het ziet er echt superuit!
Die punten komen vanzelf wel :j
Don't believe everything you think
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » ma 04 feb 2008, 06:00

Viking kan lekker lopen zeg!! Jammer dat je dan de punten die je verdient niet krijgt...

Volgende keer beter...
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Vera

Bericht door Vera » ma 04 feb 2008, 08:50

viking schreef:Alle foto's die je ziet zijn van mijn proeven,behalve die in de buitenbak van het stappen tussen mijn proeven door.
En ik snap wel dat het een jurysport is maar degene die jureerde is zelf nog maar net L,ik vind dit eigenlijk niet kunnen en om nou 20 combinaties die normaal in de 200 punten rijden af te schepen met een 160 punten of zo,dat vond niemand dus normaal.
Mijn stalhouder heeft zijn excuses nog aangeboden tegen mij omdat hij vond dat ik veel te laag gejureerd was[niet alleen ik :D ]en gezegd dat deze man niet meer hoeft te komen op stal.

Maar goed volgende keer gaan we er weer voor,en zoals Viking nu loopt komt het allemaal wel goed :D
volgende keer kom ik wel bij jullie :D
Jammer dat het zo is gegaan, een verschil van 40 punten is natuurlijk wel heel veel.
Muis Keurmerrie!
Krista

Bericht door Krista » ma 04 feb 2008, 09:37

Dat ziet er wel super uit hoor, echt heel knap dat je op dat niveau kan mennen en een galopwissel kan rijden! Jammer van je punten inderdaad. Is Viking de enige fjord in het Z aangespannen of zijn er meer?
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
Vera

Bericht door Vera » ma 04 feb 2008, 11:01

Krista schreef:Dat ziet er wel super uit hoor, echt heel knap dat je op dat niveau kan mennen en een galopwissel kan rijden! Jammer van je punten inderdaad. Is Viking de enige fjord in het Z aangespannen of zijn er meer?
Marsha had ook fjorden in het Z lopen en ik was startgerechtigd voor de Z (melle en Noska), maar heb door omstandigheden nooit Z gestart.
De galop wissel is er eentje via de draf, dus dat valt op zich wel mee (niet dat het niet moeilijk is, maar vergeleken met onder het zadel dan)
Ik kom vaker fjorden tegen als ik aan het jureren ben, voortaan zal ik de namen van de rijders en de fjorden onthouden voor jullie :)*
Muis Keurmerrie!
Janine
Moderator
Contacteer:

Re: Mijn Z debuut

Bericht door Janine » ma 04 feb 2008, 14:17

He wat stoer zeg! Z-mennen, geweldige prestatie.
viking schreef:Voor deze waanzinnig mooie uitgestrekte draf kreeg ik een 4..niet getoond... >;)
Heeft ze wel naar je proef gekeken :?
Plaats reactie