mijn eerste indoormarathon met mijn tweespan

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Jowien

Bericht door Jowien » di 08 jan 2008, 10:50

Oh, wat stoer!
Ziet er leuk uit, de paardjes zo naast elkaar.

Ik zou het ook gedaan hebben, zo voor de ervaring. Rustig aan en naast een bekend maatje (is psychisch en fysiek minder zwaar). Je moet ergens beginnen. Wel met mate, niet elke week, maar ik neem aan ze dat niet doet.
Vera

Bericht door Vera » di 08 jan 2008, 11:18

dit was toch een indoor marathon? Dat is niet te vergelijken met een marathon, maar meer met een vaardigheid. En dat duurt misschien 5 minuten voor een rondje. Beau is nu toch al weer 3? Dan zie ik ze liever voor de wagen dan onder het zadel (maar ik moet toegeven dat ik zelf ook veel later begin met beleren)
Je kunt ook goed zien dat Viking echt de leiding neemt en Beau gewoon meeloopt, dus lichamelijk is het niet zo zwaar voor Beau.
Geestelijk is het weer wat anders, maar als je dit heel af en toe lijkt het mij niet zo veel kwaad kunnen hoor.

(ze mogen tenslotte ook wedstrijden starten vanaf het jaar waarin ze 3 worden, marathon vanaf het jaar waarin ze 4 worden)

maar nogmaals dit was een indoor marathon, dus hier hoeft hij echt niet zo mega getraind voor te zijnn, bovendien deed viking het echte werk.

Het is een leuk span, maar er moet nog veel aan gewerkt worden, maar dat komt wel goed.

Ga je nog in Lisse starten 24 februari? Dan zijn Yvette en ik er ook!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Marijke_

Bericht door Marijke_ » di 08 jan 2008, 11:20

@ Vera: Beau is pas net 2,5 dan vind ik 2x in de week werken best veel dat staat namelijk eerder in het topic. Hoe ik dat weet, zij is de jongere zus van Alex en alex is van 21 juli geloof ik dus Beau is op zijn vroegst van eind juni.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » di 08 jan 2008, 15:20

Vera schreef:dit was toch een indoor marathon? Dat is niet te vergelijken met een marathon, maar meer met een vaardigheid. En dat duurt misschien 5 minuten voor een rondje. Beau is nu toch al weer 3? Dan zie ik ze liever voor de wagen dan onder het zadel (maar ik moet toegeven dat ik zelf ook veel later begin met beleren)
Je kunt ook goed zien dat Viking echt de leiding neemt en Beau gewoon meeloopt, dus lichamelijk is het niet zo zwaar voor Beau.
Geestelijk is het weer wat anders, maar als je dit heel af en toe lijkt het mij niet zo veel kwaad kunnen hoor.

(ze mogen tenslotte ook wedstrijden starten vanaf het jaar waarin ze 3 worden, marathon vanaf het jaar waarin ze 4 worden)

maar nogmaals dit was een indoor marathon, dus hier hoeft hij echt niet zo mega getraind voor te zijnn, bovendien deed viking het echte werk.

Het is een leuk span, maar er moet nog veel aan gewerkt worden, maar dat komt wel goed.

Ga je nog in Lisse starten 24 februari? Dan zijn Yvette en ik er ook!
Ben ik het helemaal mee eens. En beleren en wat laten zien op deze leeftijd kan ik prima mee leven. Ik zou er dan zelf weer wel voor kiezen ze de komende zomer weer lekker op het land te laten als soort van "verwerkingspauze". Echt werken kan ze nog jarenlang, dus daar hoef je niet mee te haasten.

Het zijn trouwens wel hele gave foto's Mireille!
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Vera

Bericht door Vera » di 08 jan 2008, 16:13

Marijke&Rosco schreef:@ Vera: Beau is pas net 2,5 dan vind ik 2x in de week werken best veel dat staat namelijk eerder in het topic. Hoe ik dat weet, zij is de jongere zus van Alex en alex is van 21 juli geloof ik dus Beau is op zijn vroegst van eind juni.

net 2,5 is inderdaad best wel jong, maar nogmaals dan nog liever een tuig op dan erop gaan zitten. (maar nog steeds: wij beginnnen ook met betuigen nooit voor hun "echte" derde. Ik dacht dat hij al bijna 3 was.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Plaats reactie