Wodan voor de wagen

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Esther

Bericht door Esther » wo 19 sep 2007, 13:47

Moet er ook niet aan denken om hier zonder rem en zonder broek te rijden.. Ook al is Nederland nog zo plat, hier zitten nog wel heuvels waar ik bij rem..

Ik heb wodan maandag weer opgetuigd en Bart is er toen zelf met de kar mee weg geweest. Hij is ook wel heel erg makkelijk hoor, wat een goedzak!! We doen steeds korte stukjes, liefst wat vaker ervoor dan minder vaak en dan te lang..

Hij vermaakt zich volgens mij prima tussen Wolly en het friesje in. Alleen als Wolly met Yarra is mag Wodan niet mee doen, dat zijn echte vriendinnen en dan staat Wodan wel even sneu te kijken..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 19 sep 2007, 15:11

Vera schreef:als je een geremde kar hebt is een broek niet verplicht, bij een ongeremde kar wel.
is dat verplicht joh? Wij hebben destijds Wolly op de CK zonder broek, zonder staartriem (waren we per ongeluk vergeten) en een ongeremd wagentje gereden. (gewoon gezorgd bij het langzamer gaan, dat ze tempo minderde op het afremmen van de kar, ipv dat ze zelf de kar afremde)
Geluk is de vrucht van intens werk
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » wo 19 sep 2007, 17:11

Esther schreef:Moet er ook niet aan denken om hier zonder rem en zonder broek te rijden.. Ook al is Nederland nog zo plat, hier zitten nog wel heuvels waar ik bij rem..

Ik heb wodan maandag weer opgetuigd en Bart is er toen zelf met de kar mee weg geweest. Hij is ook wel heel erg makkelijk hoor, wat een goedzak!! We doen steeds korte stukjes, liefst wat vaker ervoor dan minder vaak en dan te lang..

Hij vermaakt zich volgens mij prima tussen Wolly en het friesje in. Alleen als Wolly met Yarra is mag Wodan niet mee doen, dat zijn echte vriendinnen en dan staat Wodan wel even sneu te kijken..
Heerlijk zo'n update, nog een week dan kan ik hem weer i.r.l. zien. *o/*
Wodan en ik M1+10
Vera

Bericht door Vera » do 20 sep 2007, 05:38

Bella schreef:
Vera schreef:als je een geremde kar hebt is een broek niet verplicht, bij een ongeremde kar wel.
is dat verplicht joh? Wij hebben destijds Wolly op de CK zonder broek, zonder staartriem (waren we per ongeluk vergeten) en een ongeremd wagentje gereden. (gewoon gezorgd bij het langzamer gaan, dat ze tempo minderde op het afremmen van de kar, ipv dat ze zelf de kar afremde)
Ach als ik aan het jureren ben rijd er ook wel eens uit zonder rem en zonder broek, als het dan allemaal goed gaat, valt het gewoon niet op. Bovenden is zo'n concourswagentje zo licht, dat een fjord die wel op de lichtogen kan afremmen. (als het niet al te steil is natuurlijk)
Maar het staat wel in de reglementen.....
Maar ja er zijn zoveel regels, je kunt ze niet allemaal onthouden. Zelfs ik weet ze niet allemaal meer, terwijl ik toch nog maar 9 maanden geleden examen heb gedaan.

Die Wodan wordt een super menpaard als ik het zo hoor! :D
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Plaats reactie