Het land in Wanneperveen
Hihi, ik kom mijn eigen paarden zo nog eens tegen op FW
Verbaast me trouwens niks dat Paula haar hoofd niet omhoog wilde doen voor de foto. Die had belangrijker zaken aan haar hoofd; eten
Verbaast me trouwens wel dat ze vriendjes heeft gemaakt daar! Leuk!
De rest van de foto's zijn natuurlijk ook weer geweldig. Blijft een mooie bedoeling daar bij Bart!

Verbaast me trouwens wel dat ze vriendjes heeft gemaakt daar! Leuk!
De rest van de foto's zijn natuurlijk ook weer geweldig. Blijft een mooie bedoeling daar bij Bart!
Ik zei gisteren nog tegen Bart, ik vind het hier altijd zo heerlijk 's avonds. We waren aan het mennen geweest, Bart heeft op dinsdagavond menavond, en dan blijf ik vaak nog wat langer om eventuele merries terug te brengen of op te halen, dan loop je zo naar achteren, de zon gaat onder, alle paarden staan lekker te grazen of te slapen, echt heerlijk!!
Paula vindt het volgens mij wel leuk met Abban, maar paarden kunnen hun eigen vrienden goed vinden hoor, eerst kon Jeskim haar draai niet vinden, maar die is ondertussen vriendjes geworden met Arrough..
Paula vindt het volgens mij wel leuk met Abban, maar paarden kunnen hun eigen vrienden goed vinden hoor, eerst kon Jeskim haar draai niet vinden, maar die is ondertussen vriendjes geworden met Arrough..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ja, maar het verbaast me in die zin, dat Paula normaal best wel een einzelganger is. Wordt ze toch nog eens sociaalEsther schreef: Paula vindt het volgens mij wel leuk met Abban, maar paarden kunnen hun eigen vrienden goed vinden hoor, eerst kon Jeskim haar draai niet vinden, maar die is ondertussen vriendjes geworden met Arrough..

Kan me trouwens voorstellen dat het heerlijk is om daar 's avonds rond te lopen!
Misschien is het wel omdat Abba ook een beetje een enig en alleen typetje is. Hebben die twee elkaar helemaal gevonden.
@Marjon: Hee welkom ook hier op FW! Hopelijk pakt Odette het snel op. Vermaken doen die dames wel. Zijn geloof ik de baas in het land
Het is zo rustgevend s avonds of s ochtends in wanneperveen. Hoor je alleen de dieren om je heen.
@Marjon: Hee welkom ook hier op FW! Hopelijk pakt Odette het snel op. Vermaken doen die dames wel. Zijn geloof ik de baas in het land

Het is zo rustgevend s avonds of s ochtends in wanneperveen. Hoor je alleen de dieren om je heen.
Geluk is de vrucht van intens werk
Leuk om mijn twee dames Masja (Havstad, Barstad) en Lory (=Annalora, Reitze, Halstor en een achterkleindochter van Cariena) zomaar tegen te komen ...
Wat een mooie foto's trouwens. Vorige week vrijdag ben ik zelf in Wanneperveen gaan kijken hoe ze erbij stonden en baalde dat ik mijn camera vergeten was. Dus deze foto's maken veel goed.
Nu maar afwachten of de natuur zijn werk doet ... Masja is na haar laatste veulen Berend (=Bjorn van Anoeska) 2 jaar gust gebleven.
Wat een mooie foto's trouwens. Vorige week vrijdag ben ik zelf in Wanneperveen gaan kijken hoe ze erbij stonden en baalde dat ik mijn camera vergeten was. Dus deze foto's maken veel goed.
Nu maar afwachten of de natuur zijn werk doet ... Masja is na haar laatste veulen Berend (=Bjorn van Anoeska) 2 jaar gust gebleven.
Hehe, Tienke heeft ook de weg gevonden!
Heerlijk om die kliek te zien, vooral Masja en Lory.

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl