Zortin en hermansen
Wat is hermansen toch een prachtig dier!
Ik hoop dat Ciara heel veel van hem heeft.
Zorin is ook een pracht exemplaar.
Ik hoop dat Ciara heel veel van hem heeft.
Zorin is ook een pracht exemplaar.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
En ik maar denken bij het zien van de eerste foto: Waarom longeert Claudia Kventin eerst voordat ze gaat rijden
hehe die twee lijken dan echt helemaal sprekend. Maar ziet er lekker uit verder ook!!
Lachen dat ie zich ook zo uit leeft aan de longe zo een had ik er vandaag ook, maar die is maar 13 jaar ouder
weet niet wat ie had vandaag...)
En Hermansen is toch ook een onwijs cool ding!

Lachen dat ie zich ook zo uit leeft aan de longe zo een had ik er vandaag ook, maar die is maar 13 jaar ouder

En Hermansen is toch ook een onwijs cool ding!
Geluk is de vrucht van intens werk
bij die eerste foto dacht ik even: o jee ze ligt er naast, maar toen zag ik dat je hem aan de longe had.
Ik denk dat het een goede opvolger van zijn vader word. Hij lijkt er in elk geval behoorlijk op, als hij nou zijn sporttaltent heeft geërft...
Ik denk dat het een goede opvolger van zijn vader word. Hij lijkt er in elk geval behoorlijk op, als hij nou zijn sporttaltent heeft geërft...
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ja, hij heeft een "beetje"overconditie.
Heb het er vandaag nog met de baas over gehad(vloog weer als een idioot met hem door de bak) dat hij mischien toch wel een klein beetje te veel krachtvoer krijgt.
Maar als je er eenmaal op zit is hij lekker braaf maar wel oplettend.
Heb het er vandaag nog met de baas over gehad(vloog weer als een idioot met hem door de bak) dat hij mischien toch wel een klein beetje te veel krachtvoer krijgt.
Maar als je er eenmaal op zit is hij lekker braaf maar wel oplettend.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- karleylover