Hoe woon jij?
Re: Hoe woon jij?
Daarom heb ik ook niet de plattegrond geplaatst,maar alleen de woning.
Vooral het een huurwoning betreft,weet ik niet of de eigenaren daar blij mee zijn.
Vooral het een huurwoning betreft,weet ik niet of de eigenaren daar blij mee zijn.
Ik heb de straatnamen weggegomt
ons huis is hier in het Noorden bijna een icoon je kan het niet missen, dus weten een heleboel mensen waar je mij kan vinden
Maar als mensen kwaad bloed willen dan komen ze toch wel bij je langs hoor nou kom maar op hoor

Maar als mensen kwaad bloed willen dan komen ze toch wel bij je langs hoor nou kom maar op hoor

Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
- Margot van Rins
- Moderator
Tsjah... even als moddy, pincodes en bijbehoorde tan-codes, daar doen we niet aan! 
Maar goed, als je een foto van je straat/huis neer wilt zetten, zie ik daar geen problemen, er staan immers genoeg foto's op fw, van huizen stallen etc.
Een discussie vind ik hier dan ook overbodig, wie zijn foto wilt plaatsen, ga je gang!
Wie dat niet wilt, doet het niet!
En als er behoefte is om hier een discussie over te hebben, stel ik voor omdat in een apart topic te doen.
EDIT: Ben je nu gaan twijfelen? Je bent vrij om je foto te verwijderen! maar geen discussie hier, graag!

Maar goed, als je een foto van je straat/huis neer wilt zetten, zie ik daar geen problemen, er staan immers genoeg foto's op fw, van huizen stallen etc.
Een discussie vind ik hier dan ook overbodig, wie zijn foto wilt plaatsen, ga je gang!
Wie dat niet wilt, doet het niet!
En als er behoefte is om hier een discussie over te hebben, stel ik voor omdat in een apart topic te doen.
EDIT: Ben je nu gaan twijfelen? Je bent vrij om je foto te verwijderen! maar geen discussie hier, graag!
RINSKE
9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

Zo ik ben echt jaloers op veel FW'' ers zeg...wat een ruimte!!!
Ze woont tegen het park, haar achtertuin ligt tegen het park.janna schreef:Grappig, hoop alleen wel aan het steenwijkerdiep en niet erinrowenna schreef:He Janna dat is lachen, ik kan nog net zien waar mijn zusje woont, ze woont in steenwijkerdiep.![]()
Woont ze in de nieuwbouw of aan de andere kant van het diep tegen het park aan?
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Met dank aan Ivonne, want ons adres viel niet mee,haha

vierkantje links boven is de wei achter mijn ouders huis. Die word nu dus gehalveerd, en hebben we straks een paddock achter het huis van 15x40 meter ongeveer.
In het cirkeltje staat het huis van mijn ouders, plus de stallen.
Vierkant rechts onder is de wei van de overbuurman, die wij dus huren. Wei is gok ik 60x75 meter, en zat genoeg voor 2 pony's

vierkantje links boven is de wei achter mijn ouders huis. Die word nu dus gehalveerd, en hebben we straks een paddock achter het huis van 15x40 meter ongeveer.
In het cirkeltje staat het huis van mijn ouders, plus de stallen.
Vierkant rechts onder is de wei van de overbuurman, die wij dus huren. Wei is gok ik 60x75 meter, en zat genoeg voor 2 pony's
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
wij wonen in the middle of nowhere... onze boerderij is een eilandje in het land.

veel zandpaden om te rijden en vlak achter ons beginnen de Bakkeveense bossen met de Duurswouderheide kan je zo een dag rondrijden.
de paardjes staan in de loods met een loopstal naar buiten die uitloopt op wei en bak. wei is het land rondom het huis. ik zie ze dus vanuit elk raam lopen heeerlijk! droom die uitgekomen is!

veel zandpaden om te rijden en vlak achter ons beginnen de Bakkeveense bossen met de Duurswouderheide kan je zo een dag rondrijden.
de paardjes staan in de loods met een loopstal naar buiten die uitloopt op wei en bak. wei is het land rondom het huis. ik zie ze dus vanuit elk raam lopen heeerlijk! droom die uitgekomen is!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!