Nieuwe aanwinst

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Daphne_65

Re: Nieuwe aanwinst

Bericht door Daphne_65 » di 30 aug 2011, 06:43

Leuk ding hoor! heeft ze ook papieren? iig gefeliciteerd met je aanwinst!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
foss

Bericht door foss » di 30 aug 2011, 07:12

Echt leuk, ik heb naast mijn fjorden ook een jonge friese merrie past best goed bij elkaar.
Heeft ze papieren?
Ze lijkt namelijk op mijn merrie dat is een Maurus.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Mir

Bericht door Mir » di 30 aug 2011, 07:28

Nou je hebt mij verrast hoor haha, maar het is een leuk ding! Ben heel benieuwd hoe ze uitgroeit. Denk dat het je wel heel mooi staat, een fries.
En een goed karakter is toch eigenlijk wel het belangrijkst, en dat zit er ook nog bij +:)+ .
fjordido

Bericht door fjordido » di 30 aug 2011, 07:43

ja viv, lekker eigenwijs he? ;)

ja mooi he, twee zwarte en 2 gele :D

Ik heb dr gisteren uit t land geplukt en ondanks ze een beetje nerveus was omdat de haflinger van de buren ontzettend uit zn stekker aan het gaan was in het land (zn maatje was op stap), liep ze braaf mee naar de poetsplaats. Daar lekker ff beentjes afgespoeld en beetje geborsteld, wat te eten gegeven en toen weer teruggezet in de wei.
Tis een braaf meisje.. nou nog ff een betere roepnaam verzinnen dan femke. zo heet de dochter van mn vriendin en het voelt raar om mn paard zo te noemen.

Daphne: ja ze heeft papieren!
Foss: het is een Bente x Fabe
foss

Bericht door foss » di 30 aug 2011, 13:35

Oke, nee dan is het geen directe familie.
Namen is soms echt erg bij de friesen mijn merrie heet volgens papier Hendrika wij hebben haar Idske genoemt vond de naam niet passen.
Gewoon even kijken bij friese namen op internet.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Plaats reactie