Nieuwe aanwinst
Re: Nieuwe aanwinst
Leuk ding hoor! heeft ze ook papieren? iig gefeliciteerd met je aanwinst!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Echt leuk, ik heb naast mijn fjorden ook een jonge friese merrie past best goed bij elkaar.
Heeft ze papieren?
Ze lijkt namelijk op mijn merrie dat is een Maurus.
Heeft ze papieren?
Ze lijkt namelijk op mijn merrie dat is een Maurus.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Nou je hebt mij verrast hoor haha, maar het is een leuk ding! Ben heel benieuwd hoe ze uitgroeit. Denk dat het je wel heel mooi staat, een fries.
En een goed karakter is toch eigenlijk wel het belangrijkst, en dat zit er ook nog bij
.
En een goed karakter is toch eigenlijk wel het belangrijkst, en dat zit er ook nog bij

ja viv, lekker eigenwijs he? 
ja mooi he, twee zwarte en 2 gele
Ik heb dr gisteren uit t land geplukt en ondanks ze een beetje nerveus was omdat de haflinger van de buren ontzettend uit zn stekker aan het gaan was in het land (zn maatje was op stap), liep ze braaf mee naar de poetsplaats. Daar lekker ff beentjes afgespoeld en beetje geborsteld, wat te eten gegeven en toen weer teruggezet in de wei.
Tis een braaf meisje.. nou nog ff een betere roepnaam verzinnen dan femke. zo heet de dochter van mn vriendin en het voelt raar om mn paard zo te noemen.
Daphne: ja ze heeft papieren!
Foss: het is een Bente x Fabe

ja mooi he, twee zwarte en 2 gele

Ik heb dr gisteren uit t land geplukt en ondanks ze een beetje nerveus was omdat de haflinger van de buren ontzettend uit zn stekker aan het gaan was in het land (zn maatje was op stap), liep ze braaf mee naar de poetsplaats. Daar lekker ff beentjes afgespoeld en beetje geborsteld, wat te eten gegeven en toen weer teruggezet in de wei.
Tis een braaf meisje.. nou nog ff een betere roepnaam verzinnen dan femke. zo heet de dochter van mn vriendin en het voelt raar om mn paard zo te noemen.
Daphne: ja ze heeft papieren!
Foss: het is een Bente x Fabe
Oke, nee dan is het geen directe familie.
Namen is soms echt erg bij de friesen mijn merrie heet volgens papier Hendrika wij hebben haar Idske genoemt vond de naam niet passen.
Gewoon even kijken bij friese namen op internet.
Namen is soms echt erg bij de friesen mijn merrie heet volgens papier Hendrika wij hebben haar Idske genoemt vond de naam niet passen.
Gewoon even kijken bij friese namen op internet.
http://www.fjorkahoeve.nl