Dus een stalletje en logeeradresje geregeld, en gaan met die gele banaan.
Vrijdagmorgen met de paardjes van onze gastvrouw een heerlijke rit gemaakt. Altijd handig een groom erbij met het tweespan.
Je ziet ze denken, hoe zat het nou ook alweer.

Ukie vond het helemaal niet vervelend om achter te blijven, ze stond helemaal te zwijmelen om haar mooie uitzicht.......Een hele lekkere fjordenman.

Vrijdagavond naar Fjordhestgard gestapt, waar ze met de lesgroep een flinke buitenrit gemaakt hebben. Volgens mij hebben ze flink wat lol gehad met zijn allen.
Ukie en Marloes kregen van Joke en Maureen nog even te horen dat ze echt d'r best moest doen om te blijven zitten tijdens de crossles die op zaterdag gepland stond.

En daar gaan ze dan, een leuk oefensprongetje op de crossbaan in Lunteren.

Heerlijk wat was ze braaf, echt genieten. Opstapje, afstapje het maakt niet uit. Uuk trok de rest wel mee.

Super, Marloes doe jij hem maar een tandje sneller. Je Pony is zo braaf

En toen was het gedaan met de pret.
Erop wilde Ukie nog wel, maar eraf werd een "klein" probleempje
Ze had zoiets van uhuh echt niet. Ik spring niet nog een keer in zo'n gat.
Ik heb liever dat mijn baasje veilig land.

Dus toch maar afgestapt, maar ook dat ging het hem niet worden.

Ondertussen zijn we 25 minuten verder, en is heel de trucendoos opengegooid, en staan ze er nog steeds.

Met behulp van een longeerlijn en nog wat extra man/vrouwkracht is ze er even later toch nog afgekomen.
En net of er niks aan de hand was, gaat ze gewoon weer door.

Joehoe de waterbak, lekker spetteren, en natuurlijk was Ukie weer de eerste die er in stond.

En daar staat ze dan nuffig te kijken, Hé jongens schiet eens op.
Dat water in, ik heb niet de hele dag de tijd.

En nog snel even een nek aan nek race met Alies.

Het was een supergezellige ochtend, Rob Jansen die super les stond te geven, alle deelnemers die elkaar hielpen, al het geduld dat de mensen met de fjordjes en elkaar hadden, we hebben vreselijk veel lol gehad, helemaal top. Amber bedankt voor de organisatie.

Edit: foto's: fjordukie,fjordjelover, _Rosanna@bokt, diandra@bokt