op bezoek bij DRAMMEN
Re: op bezoek bij DRAMMEN
Ik vind hem wel echt leuk. Oke, hij is nog niet uitgegroeid, maar hij is ook nog maar 4. Komt misschien ook omdat ik aan lichter gebouwd gewend ben omdat ik IJslanders heb. Daar heeft hij wel wat van weg. Ik vind zijn gangen er ook goed uitzien. Ik zie wel wat in hem, ben benieuwd hoe hij over een jaar of 2 is.
Wat een prachtige kop zit erop en wat een lieve blik in de ogen!
Ik vind hem ook te schraal, als er meer vlees en spieren op zitten krijg je een heel ander paard, die nog wel eens aangenaam zou kunnen verrassen!
Ik vind hem ook te schraal, als er meer vlees en spieren op zitten krijg je een heel ander paard, die nog wel eens aangenaam zou kunnen verrassen!
ik vind hem hartstikke mooi! Geweldig lieve uitstraling, mooi front. Dat de achterhand er nog niet zo bij past komt misschien ook iets door het standpunt van de fotograaf, vooral op de 2e foto. Ik denk dat het een prachtdier wordt, als hij wat voller is
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Thessa Keizer
Het is echt nog een puppy om te zien maar wel met een heel lief koppie zeg!
Hij is nu totaal nog niet in een geheel maar ik ben ook benieuwd hoe deze eruit ziet over een paar jaar als er meer mee gedaan is
Hij is nu totaal nog niet in een geheel maar ik ben ook benieuwd hoe deze eruit ziet over een paar jaar als er meer mee gedaan is

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
hij kan iig lekker draven!!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present