Heb vandaag een paar foto's van Lindia gemaakt, de ideale knuffel kinder pony
Ze ziet er al stukken beter uit Aanstaande woensdag krijgt ze een vriendinnetje erbij
een jaarling welsh van 1 jaar dit is tijdelijk ( tot oktober) kan ik mooi zien hoe ze erop reageert en zelf rustig kijken naar een ander paardje erbij, ook wil ik haar dan dag en nacht buiten laten staan, nu haal ik haar nog binnen omdat ze anders wel heel alleen staat.
Ze vond Anouk ( het kleine meisje ) in het begin een beetje eng
Giraffe
Ze glanst weer
Fijn dat ze weer is opgeknapt. En omdat je schrijft dat je moet oppassen met het hoge gras is het misschien wel helemaal niet verkeerd dat je haar 's nachts binnen blijft halen.
idd Anita. Je zou ook kunnen doen dat je een stuk van het weiland kaal laat. Ik heb geen stal, maar wel een gevoelig paard. Die staan veel op zand. Maar wel buiten. Beter voorkomen dan genezen...
Wel fijn dat ze een vriendinnetje krijgt.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden. Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ze staat nu gewoon op een afgezet stukje he het gras daar is niet veel meer, heel af en toe krijgt ze er een klein strookje bij.
met de pony die erbij komt kan ik ze niet blijven binnenhalen denk ik, zal zo gauw haar vriendinnetje er is foto's plaatsen althans ik hoop dat ze vriendinnen worden