gevecht van Ineke

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Thessa Keizer

Re: gevecht van Ineke

Bericht door Thessa Keizer » do 17 mar 2011, 13:29

Ik vind het dan ook verstandig dat je bent gestopt maar om dit te voorkomen misschien toch even wachten met doorrijden tot het weer mogelijk is om naar een bak te kunnen, dan kan er denk ik een stuk ontspannender gereden worden :))
Je kunt dan wel weer de strijd op deze manier aangaan maar ik denk niet dat je er veel mee op schiet om eerlijk te zijn, voor beide partijen niet leuk rijden zo ;)
Maar goed ik ken jullie persoonlijk niet dus misschien zie ik het wel helemaal verkeerd, in ieder geval heel veel succes met dit draakje }-)
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Brittlover

Bericht door Brittlover » do 17 mar 2011, 13:42

Dank je, ik denk dat het wel meevalt.
Ik vraag hem geen moeilijke dingen die hij niet kent, en als we maar eenmaal duidelijk hebben dat we toch echt op het veldje blijven komt het wel goed. vooral omdat hij de eerste keer na denk een kwartier al veel makkelijker werd.
Ik snap je bakidee wel hoor, maar het is echt even niet handig.
en om het nou om 1 keer gelijk maar op te geven vind ik niet nodig.

koppig kreng he haha
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » do 17 mar 2011, 13:47

Nou ja koppig, je moet zelf weten wat je doet natuurlijk!
Maar ik weet dat het voor mij en mijn paard zo absoluut niet zou gaan werken :n Het zou bij ons alleen maar een heel groot gevecht worden en zelf heb ik daar gewoon zin in en werkt bij ons ook niet, ik zou het inderdaad dus op een andere manier aanpakken :)) Maar wat ik al zei, het is helemaal aan jullie wat jullie juist vinden in dit geval toch ;)
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
ing-1970

Bericht door ing-1970 » do 17 mar 2011, 15:36

Waarom dan niet het eerste kwartier aan longeerlijn? dan zijn er 2 personen in zijn buurt,
1 ter begeleiding en 1 ter corrigering ....misschien dat dan later bij hem het kwartje gaat vallen,
dat hij er niet vandoor kan gaan.
Afbeelding
Nirvana007

Bericht door Nirvana007 » do 17 mar 2011, 17:24

:D Ja ivonne ik ben wel eens stout geweest...... wie niet he :)) . Maar goed, ik denk dat je een goeie hebt een ineke en wens jullie nog veel succes.
R.I.P lieve Nirvana ik zal je nooit vergeten

Djimm v.Tsjerk x ramiro
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » do 17 mar 2011, 18:16

ach, we weten allemaal hoe een fjord af en toe kan zijn, en helemaal één die weinig uit vreet, en heer en meester is.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » do 17 mar 2011, 20:54

Tja, ik krijg toch ook neiging om Ineke te verdedigen. Ze schrijft toch ook dat het even het doorpakken was en dat het later weer beter ging. Ik ken ze zowel ruiter als paard niet, maar kan me voorstellen dat als Bink niet zoveel hoeft te doen, nu ineens aan het werk wordt gezet én zijn vriendinnetje uit het oog geraakt, dat hij wat opgewonden kan worden.

En mss was het niet zo slim om deze foto's te plaatsen, maar aan de andere kant kán dat toch wel op FW?! Op zich zie je altijd foto's als het goed gaat, waarom niet eens als het niet zo goed gaat. Ik moet wel zeggen dat ik toch ook wel erg benieuwd ben naar foto's als Bink wel ontspannen loopt. Ik denk dat als Ineke het niet leuk zou vinden om te doen, ze dat toch ook wel tegen Yvonne zal zeggen en dat ze er dan mee stopt. Het is toch niet met een bepaald doel op den duur? Ik bedoel een proef of zo?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Emperor.x

Bericht door Emperor.x » do 17 mar 2011, 23:08

Lekker hoor dat Ineke hem voor je rijdt! Is altijd wel even prettig. Ik ben nu wel héél erg benieuwd hoe iedereen rijdt hier! Allemaal zulke andere meningen :P !

Ik las ergens tussen door dat misschien loslaten helpt. Hier heb ik ook veel ervaring mee en loslaten helpt inderdaad, komt natuurlijk niet in een keer maja, wat nou wel := !
Ontsettend veel succes met doorrijden en misschien met een bak vinden!
In love with my Gentil Giant
Bailey

Bericht door Bailey » do 17 mar 2011, 23:42

Ben het eens met leonsuzanne: waarom geen foto's plaatsen als het niet goed gaat? Zou eigenlijk gewoon moeten kunnen, zeker hier op FW. Ook/juist daarvan kun je leren en elkaar verder helpen.
Moet zeggen dat ik Yvonne als Ineke heel nuchter en relaxed zie reageren, en dat vind ik zeker een compliment waard!

Verder ben ik het wel eens met de meeste commentaren, het is ook niet mijn manier van rijden, al ken ik Bink natuurlijk niet. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met juist loslaten en via zit en stem toewerken naar aandacht ontspanning, hoe drammerig een paard ook kan doen. Maar ja, dat ben ik...
Ken ook mensen die de boel op een heel andere manier aanpakken en waarbij het ook prima gaat.

Ik hoop in ieder geval dat jullie foto's blijven plaatsen en kijk ernaar uit om meer te zien!
Gerritje

Bericht door Gerritje » vr 18 mar 2011, 07:27

tuurlijk moeten we hier foto's kunnen plaatsen, ook als het niet zo goed gaat.
en met de extra uitleg maakt het allemaal wel wat duidelijker. mijn paarden zijn ook wel eens drammerig en als ik opstap is de turbo al aan. Maar dan ben ik gelukkig in de bak en heb ik een omheining. loslaten en been is dan de keuze. Doe ik trouwens buiten ook, maar ik rij buiten dan lange stukken achtereen en niet op een veldje. Ik denk dat het rijden op zo'n veldje het ook gewoon lastiger maakt.
---
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 18 mar 2011, 09:48

Tuurlijk is dit niet de manier van rijden van Ineke en van mij niet. Ik ben meer iemand van trallala, en losse teugels. En gelukkig kan dat ook vaak in het bos. Bink heeft alleen de hele nare gewoonte om er in het bos er in een keer vandooor te schieten, wardoor de losse teugels niet zo'n goed idee is. Bink kan een stuk elastiek zijn waar je op rijd, dan rijd je niet echt lekker meer. Zou eigenlijk met hem moeten crossen, maar dat durf ik niet, Bink vindt dat geweldig.

Ineke is ook meer iemand van rijden in harmonie, alleen moet paard wel naar haar luisteren en er niet vandoor gaan.

Ik had ook niet zoveel negatieviteit verwacht op de foto's wanneer het wat minder gaat. Nu zeker zal ik foto's plaatsen wanneer het wel goed gaat en Bink en Ineke samen rijden en niet aan het vechten zijn
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
rowenna

Bericht door rowenna » vr 18 mar 2011, 22:30

als je goed tegen kritiek kunt is het denk geen probleem als er ook eens deze foto's worden geplaatst en misschien kun je dan ook iets met die kritiek, dus zeker foto's plaatsen hoor als je dat wil.
Kun je niet tegen deze kritiek dan is het misschien slimmer om deze foto's niet meer te plaatsen, want dan krijg je weer van die discussies waar je niet uit komt, maar ik moet zeggen dat jullie het goed opvangen hoor.Petje af.
Weet niet of ik het zou kunnen als zulke foto's van mij en Udo zou plaatsen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Brittlover

Bericht door Brittlover » za 19 mar 2011, 08:12

Tja ik weet dat loslaten hier even geen optie was, dat kunnen jullie niet zien op de foto's.
Ik weet voor mezelf dat ik wel loslaat als het paard dat toelaat en dat ik heel vriendelijk kan rijden, mist paardje tussen mijn benen blijft. Anders was ik nooit met Britt gekomen waar ik nu ben. Nu is Britt heel anders dan Bink, maar wil er maar mee aangeven dat ik dus wel loslaat.
Als ik soms foto's bekijk in pp denk ik ook het mijne, alleen ben ik niet iemand die gelijk reageert.
Ik kan bijvoorbeeld niet tegen dat lieve lieve paard wil je aub gedrag. Maar daar is iedereen vrij in.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
rowenna

Bericht door rowenna » za 19 mar 2011, 18:57

Oke geen lieve lieve paardje aub, maar er zijn nog tussen wegen natuurlijk.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Plaats reactie