Afgelopen weekend was het zover, de hippiade mennen in Ermelo!

Op 21 augustus hadden Neidy en ik een startbewijs voor de hippiade weten te bemachtigen. Vrijdag was het dus een drukke dag Neidy moest worden gewassen, gepoetst en geknipt, ook moesten alle spullen gepoetst worden en in de auto worden gezet. Eenmaal klaar was het heel wat uurtjes later, en uiteindelijk zijn we ook een uur later weggegaan dan gepland

Vervolgens eenmaal aangekomen Neidy even lekker de beentjes laten strekken en met voer op stal gezet. Zelf even in de kantine wezen kijken of gezellig met wat andere mensen thee en koffie te gaan drinken, maar wat bleek alles was om zeven uur al op!

Uiteindelijk naar de slaapzaal gegaan waar wij met zeven mensen sliepen. De volgende dag heeft mijn zusje Neidy gevoerd in haar pyjama wat sommige mensen erg grappig vonden, hihi

Vervolgens zelf ontbeten en Neidy ingespannen. Maar nu genoeg gepraat hier komen de foto's:
X-C Halve grote volte links
H-X-F Van hand veranderen in middendraf
B-E-B Grote volte
Tussen X en G halthouden
H-X-F Van hand veranderen in middendraf
Hals laten strekken
Tussen X en G halthouden en groeten
Nadat de 2e proef was afgelopen Neidy lekker uitgestapt en uitgespannen. Om vervolgens snel mijn behaalde punten te gaan bekijken, en boven verwachting in zagen wij dat we derde waren!

Toen Neidy dus weer snel ingespannen om onze prijs in ontvangst te nemen!
Alle prijs winnaars van de B en L
En hier onze bronze plak in ontvangst nemen
Het ererondje in galop
SUPER BLIJ!!!!!
Kortom wij stuiteren nog even verder!