Loesje zat jammerend voor het kamerraam, ik liet haar via de vensterbank naar binnen en ik had DIRECT in de gaten dat hier luchtje aan zat!

En HOE!!!

Mijn Loesje lijkt een elegant poesje, maar schijn bedriegt! Ze is een echte struiner en komt op de meest ruige en onmogelijk terreinen! Zo kennelijk dus ook deze dag.....
"Waar is deze ogenschijnlijk elegante poes geweest?", dat vroeg ik me meteen af.
Vertrouwend op mijn neus, kon dat maar 1 ding zijn....Een gierput !!!!!. In de weiden achter ons is een gieropslag.
Ongetwijfeld heeft onze elegante poes daar rondgeneusd. Er zitten mooie hoge grassen omheen, uitstekend jachtterrein dus. Misschien heeft ze een duik in de tank genomen, of een baantje getrokken in de met gier volgelopen sloot erbij langs. Ik zal anders niet weten hoe ze tot en met haar rug en oksels onder de gier kan komen.
Helaas betekende het voor Loesje een frisse douche. Bij gebrek aan kattenshampoo zijn haar lokken gewassen met een verzorgende alle dag shampoo uit de nieuwe lijn van Nivea

Maar voordat haar kuurtje kon starten, liet ze ons duidelijk weten dat ze niet zonder handschoenen aan te pakken is! Nou
Zo de knetter! Echt geen poes om zonder handschoenen beet te pakken!!! Los van het feit dat het gewoon verschrikkelijk goor was!!
We hebben ons, met gevaar voor ons eigen vege lijf, opgesloten in de badkamer met een ooit zo lieve poes, welke in enkele ogenblikken veranderde in een vervaarlijke Tirana!!!

Ik hoop echt dat het jullie bespaart blijft!