Meneer is een van de 18 ongelukkige die vrijdag balletjes heeft afgestaan en hij is inmiddels weer in Kallenkote, na een fantastische logeerpartij in Mantinge.
Ik zit middenin 5 achtereensluitende werkdagen dus zou eigenlijk niet in Steenwijk zijn, maar ik moest en zou vanavond bij hem (en uiteraard ook even bij Quincy) gaan kijken hoe het ging.
Zn wondje ziet er goed uit, hij lijkt er weinig last van te hebben en Finn vermaakt zich prima. Ook was hij erg braaf toen ik hem even meenam uit de wei voor een kleine poetsbeurt en wat brokjes.
Het was al laat, dan heb je een prachtige zonsondergang daar tussen de weilanden:

In de verte:

Toen ik riep signaleerde hij mens en kwam hij direct kijken wat er was:

De lieverd:

Bijna gearriveerd:

Hij staat nu in het landje waar hij ook geboren is, daar stond hij met 2 shetten en overdag staat er een 2 jarige bij in. Ik zag vanavond dat de shetten er uit waren gehaald, het zijn nogal haaibaaien, dus mogelijk dat Finn zijn rust niet kreeg en op de kop werd gezeten door die 2.
Over een week of 1,5 gaat hij naar een groter land met veel vriendjes, een aantal jonge dieren en een aantal wat ouderen.