Gewoon Beer..
- nancy imka
Re: Gewoon Beer..
Hey daar hebben we beer weer. Fijn dat het met zn luchtwegen beter gaat. Ik ben benieuwd hoe die spray werkt ik heb al een paar keer op het punt gestaan het aan te schaffen maar heb ooit eens gehoord dat het ook gevoeligheid kan opwekken dus zat in twijfel.
Ben benieuwd hou je me op de hoogte met Beer zn luchtwegen
Ben benieuwd hou je me op de hoogte met Beer zn luchtwegen
- kristelhans
Hoi Nancy,
Ik ben super te spreken over de spray! Het ruikt echt heerlijk en Beer heeft niet meer gehoest! ik spuit het op mijn handen (ja want Beer is een echte miep met spuitbusjes) en dan wrijf ik het op zijn boeg. In de fles ruikt het heel sterk naar eucalyptus maar als je het sprayt valt het mee, lekker subtiel. Ik doe het niet over zijn hooi. Het is een natuurlijk product en ik geloof echt niet dat het hoest zal opwekken! Het voer wat Beer als 'lekkers' krijgt werkt ook goed..hij vindt het echt heerlijk dus hij krijgt voor en na het rijden wat spul..soms met wat fenegriek.
Heb je hier wat aan? Groetjes Kristel
Ik ben super te spreken over de spray! Het ruikt echt heerlijk en Beer heeft niet meer gehoest! ik spuit het op mijn handen (ja want Beer is een echte miep met spuitbusjes) en dan wrijf ik het op zijn boeg. In de fles ruikt het heel sterk naar eucalyptus maar als je het sprayt valt het mee, lekker subtiel. Ik doe het niet over zijn hooi. Het is een natuurlijk product en ik geloof echt niet dat het hoest zal opwekken! Het voer wat Beer als 'lekkers' krijgt werkt ook goed..hij vindt het echt heerlijk dus hij krijgt voor en na het rijden wat spul..soms met wat fenegriek.
Laatst gewijzigd door kristelhans op do 29 apr 2010, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- kristelhans
Heb jij hem gezien? Ik kan je naam even niet plaatsen...sietje schreef:In het echt is beer nog veel mooier

- nancy imka
Ja hier heb ik wel wat aan ja! Misschien dat ik het bij de volgende kruidenlading ook maar mee bestelkristelhans schreef:Hoi Nancy,

Hahaik ben conchita schatsietje schreef:
In het echt is beer nog veel mooier
Heb jij hem gezien? Ik kan je naam even niet plaatsen...
- kristelhans
Haha geweldig! Had het niet door! Leuk dat je ook reageert..en inderdaad, Beer is in het echt veel leuker! Nog even en jij wil ook een fjord..pas maar op Con! Je hebt nu een voorproefje op Beeremans gehad..hihi..
Wie weeet ben ik na volgende week wel verslaafd hahaha 

- kristelhans
Haha jaa dan gaat Beer weer op bootcamp bij jou! Ben benieuwd..hij deed het super vandaag na zijn les bij jou van de week! En helemaal geen hoestjes meer he! Ook superfijn!
Kan ik zelf ook weer op boodcam, spierpijn
. Oh, wat fijn dat beer het goed doet. Hij kan het allemaal wel. Gewoon nog ff doorzetten
.