Langzaamaan gaat Beer zijn gezondheid de goede kant op..we hebben ondertussen (na gestalk van mijn kant naar de DA) weer aardig wat kuch-vrije ritjes gehad en morgen hebben we onze eerste les in 2 maanden weer..ik heb er zin in! Als Beer zich enorm opfokt (buiten af en toe) dan komt er nog een proest uit maar dit wordt ook steeds minder..dus alhoewel het een behoorlijk hardnekkig hoestje was, gaan we nu (hopelijk) echt de goede kant op!
Nou, hier een paar kiekjes van vanmiddag, geen hoogstandjes..lekker met de telefoon gemaakt en alleen maar een paar stand-achtige foto's..spieren die hij had zijn bijna allemaal weg maar hij is nog steeds de leukste fjord die ik ken! Ohja, en het viel me op hoe ontzettend veel hij op zijn opa Faun Tor begint te lijken, voor zover ik dat van foto's kan beoordelen. Er staat een foto van Faun Tor in het laatste Fjordenpaard-boekje en tis net of ik Beer daar zie! Leuk!

Helleeuw, ik ben het, Beer! Terug van (nooit) weggeweest!

Ja, dat komt allemaal van jou af, Beer! (ongeveer een dekbed per borstelsessie..en hij vindt het lekker!)

Faun Tor look-a-like maar dan in spiegelbeeld! (Check je Fjordenpaard boekje op pagina 10)

Lekker loeren, dat kan ie goed..tis net een oud wijf af en toe!

En lief kijken kan hij ook nog!

Terug in de paddock met een hapje..hij is zooooveel rustiger en prettiger in de omgang sinds hij uit de kudde is.

Doeg! (kijk, geen snot