Betreft mijn dekje: Kostte wat *heb mezelf al geschaamd*, maar dan heb je ook wat!!
Dat oudste Rubis-veulen is ook echt een brutaaltje. Dook gister nog even zonder enige gene onder Dayenne...tja melkbar is melkbar....maar mama annelies dacht daar heel anders over.
Eigenlijk niet echt. In het begin zijn Mieke en ik met Reinar en Anton begonnen. Zo heb ik nog wel steeds altijd Anton onder mijn hoede (maar janna rijdt m ook wel eens of een van de anderen als dat zo uit komt).Aurora schreef:Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is of iedere hengst zijn vaste dame heeft die met hem aan de slag gaat ...
Reinar is na Mieke haar pechvogelmomenten ook door anderen gereden. Ben er destijds mee begonnen, maar al snel leek Janna dat ook erg leuk en nu voor de show is ook Anne hem gaan rijden.
Timor deed Patricia vorige jaren op de show, maar is ook wel gereden door Mieke en dit jaar in training gezet door Janna en Anne.
Drafur heb ik tot de ABOP dit najaar zo'n beetje geregeld eens onder het zadel gehad, maar ben ik mee gestopt toen Bart hem ging trainen. Die heeft hem vervolgens voornamelijk voor de wagen gehad, evenals Timor. Afgelopen week kreeg Mieke de keuze wie ze graag wilde voorstellen.
Ansgar doet Claudia al een hele tijd, maar is ook een tijdje gereden door Janna. Zo komt het er op neer dat eigenlijk iedereen wel eens een van de hengsten onder zijn hoede neemt tijdelijk. En dat maakt het ook leuk, verschillende paarden onder verschillende mensen...zo leer je niet alleen veel over het paard, maar soms ook hoe je iets zo goed mogelijk voorelkaar krijgt