Vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en in mijn uppie met Beer het bos in geweest. Laatste keer buitenrit was in de herfstvakantie vorig jaar... We zijn vorige zomer 2 keer alleen op pad geweest..vaker niet dus ik vond het best spannend! Vooral omdat Beer vorige week op het zandpad bij stal al helemaal hysterisch was!
Nou, het ging FANTASTISCH! Beer was zo relaxed...kan echt merken dat hij verder in zijn opleiding is en dat hij veel gehoorzamer is. Hij was superontspannen en keek heerlijk in het rond. We hebben maar een klein rondje gedaan..denk iets van 25 minuutjes maar voor mij voelde het als 10 seconde hahah, oooh wat heb ik genoten! 300 meter voor stal moest hij wel even heeeeel erg hard en dom schrikken van een waterpomp met groene slang, pffff..sukkel.. maar gelukkig was hij redelijk snel over te halen en liep hij er 'zo' langs..met veel gesnuif en gestamp en geloer.. Ben in het begin ook nog een keer afgestapt om de dikste keutel ooit van meneer in de berm te vegen en opstijgen ging ook prima daarna. BRAAF paard!
Ik heb een filmpje op mijn mobiel gemaakt maar de kwaliteit is niet echt goed door het uploaden en ik krijg het filmpje ook niet gedraaid..beetje jammer maar ik zit weer op zo'n giga roze wolk dat ik het toch ECHT even moet spammen hier! Ohja, let niet op mijn geleuter hoor..haha ik praat altijd tegen Beer...dikke monologen op zo'n buitenrit! Enjoy!