2de keer ziet het er echt stukken beter uit!
Leuk zo'n sexy grijze

Hij is eigenlijk best braaf hoor, volgens mij weet hij alleen geen blijf met z'n energie.... Het was voor hem alweer een paar dagen geleden dat hij nog wat gedaan had en 2 dagen niet buiten geweest. Dan krijg je dat soort taferelen. Maar Louis bleef volhouden dat het zonder longe ook wel ging haha....Keandra schreef:men kreet: BRIJOL
super beest toch, hebbe hebbe hebbe![]()
machtig gewoon, wou dat ik jou was![]()
en hoe was het voor de rest?
Eerste keer dat ik erop zat ja. Maar hij is nog niet lang onder het zadel hoor. Denk dat Louis' schoondochter er een dikke maand geleden mee begonnen is en een klant/kennis van Louis is er een paar keer mee komen rijden en heeft er de rassenvoorstelling (ofzoiets) op een of andere beurs mee gereden. Ging naart schijnt super!Jeempie schreef:Wat een plaatje is hij toch. Was dit de eerste keer? hij loopt alsof hij nooit anders gedaan heeft. Je zadel ligt alleen wel wat op zijn schouder. Komen er ook nog foto's van jou en Gidar?
Het is ook net de grijze versie van Zortin of Alco qua zijbeeld onder het zadel vind ik..claudia schreef:Ik vind hem ook echt heel veel op zijn vader lijken.
Zijn oogopslag is ook net als alle Kwinnie's.
Ik kom eigenlijk niet zo vaak meer bij Louis. Meer om Ines gezelschap te houden eigenlijk (maar die is zo druk met de studie dat ze ook niet vaak gaat...)Bella schreef:Het is ook net de grijze versie van Zortin of Alco qua zijbeeld onder het zadel vind ik..claudia schreef:Ik vind hem ook echt heel veel op zijn vader lijken.
Zijn oogopslag is ook net als alle Kwinnie's.
Maar je past goed op 'm Jilly!! Ga je hem nu ook meer rijden of alleen als er gelegenheid toe is?
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!