Wat een aparte foto's zeg!Susanne schreef:De camera is van het werk van een vriendin van me. We moesten bij mij thuis kijken of we een koude-brug (ingewikkeld verhaal maar heeft te maken met temperatuurverschil) hebben. Overgins ben ik erg geschrokken van de foto's van het huis.
We hebben toen ook foto's gemaakt van het binnen konijn en zo kwamen we op het idee om foto's te maken van de paarden.
Ik denk dat er zeker medische voordelen aan zo'n camera zitten, alleen zijn ze zo duur dat een gewone DA er niet snel een zal kopen.
De hoeven zijn in principe nog geen 25 graden, maar ik heb geen idee hoe warm hoeven met ijzers zijn. (Is misschien wel eens leuk om een onderzoekje naar te doen)
@Matchteld: Je hebt gelijk. Was een te snele conclusie. Moet me er toch nog meer in verdiepen, want het zou ook logisch zijn dat de plaatsen waar (veel) zweet verdampt kouder zijn.
Hoeven met hoefijzers zijn trouwens veel kouder omdat die de warmte wegleiden. Heb er laatst een cursus over gehad, erg interessant.
Volgens mij woon je heel dicht bij mij, tenminste als je in Limburg woont. :p
Op de derde van onder is het echt leuk om te zien dat jullie lichaamswarmte in elkaar lijkt over te gaan.