Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Fressa
Bericht
door Fressa » za 21 nov 2009, 17:16
Hallo allemaal, even testen om te zien of het mij nu eindelijk gaat lukken om foto's te plaatsen. Inmiddels heb ik Morees nu 1,5 jaar en ik heb al die tijd nog maar een keer foto's geplaatst. Dit waren oude manegefoto's, dus het wordt wel eens tijd voor echte. Ik ga het nu even proberen of het me gaat lukken. Als dit lukt zal ik gaan proberen om een fotoverslag te maken van Morees toen hij vorig jaar bij ons kwam tot nu.
Nou poging 1 Morees!
Groetjes Esther (Fressa)
-
Fressa
Bericht
door Fressa » za 21 nov 2009, 17:17
Hoera! Het is me gelukt...nu ga ik een poging wagen om een fotoverslag te maken!
Na 25 jaar gaat een langgekoesterde wens in vervulling. Eindelijk een eigen paardje! een Fjord met de naam Morees!
-
truus1970
-
Contacteer:
Bericht
door truus1970 » za 21 nov 2009, 17:34
morees is een mooi paard, ben benieuwd naar je verslag
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
-
Marloes
Bericht
door Marloes » za 21 nov 2009, 17:42
Gelukt!

Ben benieuwd naar je verslag!
-
Fressa
Bericht
door Fressa » za 21 nov 2009, 19:50
Had ik net tot 2x toe het hele verhaal getypt en foto's toegevoegd.....waren de foto's toch nog iets te groot.....het heeft me ruim ee uur gekost. Balen dus....ik heb geen programma op mijn latop om de foto's te verkleinen. Helaas werkt de picture resizer niet op Vista....

ga morgen wel weer proberen....heb nu een beetje moeie oogjes.....

Na 25 jaar gaat een langgekoesterde wens in vervulling. Eindelijk een eigen paardje! een Fjord met de naam Morees!