Cas eindelijk weer eens op de gevoelige plaat!
- nancy imka
Re: Cas eindelijk weer eens op de gevoelige plaat!
Je hebt wel echt een knoeperd gekocht zeg jeetje wat is hij groot! Hij heeft een mooi koppie en gewoon op alle foto's zn oortjes naar voren leuk leuk leuk
- Machteld&Falco
wat een knap dier! Hij is prachtig.
Hoe groot issie precies?
Hoe groot issie precies?
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Jeetje dies gegroeid!!! Hij heeft wel een superlieve uitstraling!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Ik vind het zo heerlijk voor je dat je weer opnieuw van een paardje kunt genieten. Je hebt een zeer geslaagde keuze gedaan met Cas.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oh 10 is echt leuk
Je straalt helemaal 

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Bart schatte hem toen op 1.48 en op het klinisch keuringsrapport staat 1.50. Ik heb hem zelf niet gemeten, maar volgend jaar gaan we met hem naar de keuring en dan zal hij officieel gemeten wordenMachteld&Falco schreef:wat een knap dier! Hij is prachtig.
Hoe groot issie precies?

Wat is die stoer zeg! Echt super leuk ding! Mooie foto's ook! Veel plezier met hem en de freestyle les! 

- Unica & Tira
- Contacteer:
Wow echt een super uitstraling
Echt heel erg stoer!

Echt heel erg stoer!
Unica dr: M1+2 & spr: B+12
LL&L2-dressuur & L-springen fjordsport !
A-certificaat met 91 punten!
LL&L2-dressuur & L-springen fjordsport !
A-certificaat met 91 punten!
Hihi die Cas heeft vandaag even laten zien dat hij ook echt over de fjordenstreken beschikt
Wilde eigenlijk vandaag weer gaan wandelen maar dat vond ik uiteindelijk toch niet zo'n goed plan met die regen en wind dus maar eventjes aan de longe gegooid in een hele natte bak. Weet nu wel 100% zeker dat meneer niet bang is voor water (snorkelen is erg leuk) en zo zonder draadje gespannen en met de regen en wind deed hij het nog best braaf, af en toe ff een gekke bok en sprintje trekken.
Vandaag moest hij ook weer geent worden maar meneer was het er volgens mij niet helemaal mee eens dat ik 'm weer uit het land kwam halen en gaf hier en daar flink protest maar gelukkig is hij aardig snel onder de indruk van een stemverheffing
Één ding is duidelijk: er zit zeker een kop op

Wilde eigenlijk vandaag weer gaan wandelen maar dat vond ik uiteindelijk toch niet zo'n goed plan met die regen en wind dus maar eventjes aan de longe gegooid in een hele natte bak. Weet nu wel 100% zeker dat meneer niet bang is voor water (snorkelen is erg leuk) en zo zonder draadje gespannen en met de regen en wind deed hij het nog best braaf, af en toe ff een gekke bok en sprintje trekken.
Vandaag moest hij ook weer geent worden maar meneer was het er volgens mij niet helemaal mee eens dat ik 'm weer uit het land kwam halen en gaf hier en daar flink protest maar gelukkig is hij aardig snel onder de indruk van een stemverheffing

Één ding is duidelijk: er zit zeker een kop op