ik ben Jacqueline 50 en getrouwd met Johan heb 4 kinderen in de leeftijd van 37 tot 21 3 meiden en een jongen. Vanaf mij 12 jaar vond ik paarden het einde was helemaal weg van ze.
Mijn jongste dochter begon met paard rijden op haar 10e jaar.
heb een jaar geleden samen met een vriendin Ulvor gekocht, met de bedoeling om hem samen te rijden en de kosten te delen. Maar een paar maanden later had ze het al gezien heb hem toen over gekocht van haar en sindsdien krijg ik elke week les met de bedoeling om zo te leren rijden. Ulvor is een heel lief en geduldig paard hij zet geen stap verkeerd en zal nooit bokken of weg schieten. Het ideale paard om op te leren rijden. Het gaat inmiddels al best goed alleen dat lichtrijden lukt nog niet zo goed, ik heb de tijd ik geef niet op Ulvor blijft zijn levenlang bij mij.
Anita45 schreef:Leuk dat je je ook hebt aangemeld maar kun je ook nog iets vertellen over jezelf en Ulvor?
Ik ben Anita, 47 jaar en getrouwd met Jeroen. Hier bij ons lopen 4 Fjorden (nou ja, 2 zijn er nu aan het logeren ivm een dekking). Mijn Fjorden zijn moeder met haar 3 zoons en ze heten Meline (v. Havstad), Celony (v. Balony, Djambo (v. Balony) en Ferro (v. Karant). Ook lopen hier nog 4 Duitse herders rond, Dingo, Ayleen, Dusty en Eden.