Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Mieke
Bericht
door Mieke » zo 19 apr 2009, 10:06
Fran schreef:Ik vond Rubis echt zo'n knuffeltje, die was zo lief en rustig vond ik. Timor vond ik ook erg gaaf!
Rubis had zoveel indrukken dat hij al snel de pijp leeg had haha, maar hij is inderdaad erg braaf. Verder is hij inderdaad het barbiepaardje van stal

Ctje

-
Else
Bericht
door Else » zo 19 apr 2009, 10:09
Mooie foto's en verslag van een zo te zien mooie dag, met mooie fjordenhengsten (maar ja dat wist ik natuurlijk al wel

) Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, mn voetbalwedstrijd was ook begin van de middag

-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » zo 19 apr 2009, 10:23
Else schreef:Mooie foto's en verslag van een zo te zien mooie dag, met mooie fjordenhengsten (maar ja dat wist ik natuurlijk al wel

) Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, mn voetbalwedstrijd was ook begin van de middag

Else, voetballen??????? Een meisje met paarden doet toch aan paardrijden en niet aan voetbal, hahahaha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Sjolvir
Bericht
door Sjolvir » zo 19 apr 2009, 10:52
Prachtige foto's hoor!
Ik was van plan te gaan kijken, maar was elders bezig.
Nu kon ik met jouw foto's toch nog beetje zien!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
-
Nathalie1985
-
Contacteer:
Bericht
door Nathalie1985 » zo 19 apr 2009, 11:56
janna schreef:Nathalie1985 schreef: alleen spijtig van timor zijn outfit, vind dit eerder een "mishandeling"

maar da's mijn smaak natuurlijk
De kleur die Timor om had is fel rood..... Alleen op deze foto lijkt het Roze.

ja idd hier leuk het zo fel roze, rood vind ik super op een fjord. Spijtig dat het op foto fel roze is

A Fjord Will Take You Anywhere 
-
Else
Bericht
door Else » zo 19 apr 2009, 13:22
Anita45 schreef:Else schreef:Mooie foto's en verslag van een zo te zien mooie dag, met mooie fjordenhengsten (maar ja dat wist ik natuurlijk al wel

Else, voetballen??????? Een meisje met paarden doet toch aan paardrijden en niet aan voetbal, hahahaha.
Tja, klopt eigenlijk niet he, 1x in de week paardrijden tegenover 2 x voetballen

-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » zo 19 apr 2009, 13:30
Else schreef:Mooie foto's en verslag van een zo te zien mooie dag, met mooie fjordenhengsten (maar ja dat wist ik natuurlijk al wel

Anita45 schreef:Else, voetballen??????? Een meisje met paarden doet toch aan paardrijden en niet aan voetbal, hahahaha.
Else schreef:Tja, klopt eigenlijk niet he, 1x in de week paardrijden tegenover 2 x voetballen

Nee, dat moet tenminste omgedraaid worden.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco