Ronan door Charret
-
@Tamara. Ronan kan vrij sterk worden. Door mijn 2 kinders heb ik veel minder tijd om te rijden. En aangezien ik toch wil rijden, heb ik dit geprobeerd. En daar doet hij het braaf op. Vroeger reed ik hem zo'n 5x in de week en kon hij zijn energie goed kwijt. Nu dus niet meer zo. Als ik hem vaker zou kunnen rijden, zou dat mss ook niet meer nodig zijn. Al moet ik zeggen, dat ik niet veel teugels meer in mijn handen heb.
Reden van verkoop is, dat ik door mijn 2 meiden niet zo veel tijd meer heb. We hebben nog een merrie, Anca en haar veulen Evita. Deze beide dames willen we houden, zeker omdat Evita ook van Tsjerk is. We huren een stal en helaas hebben we niet zoveel wei bij de stal om al die volwassen fjorden te houden. Ronan verdient het gewoon om meer aandacht te krijgen. Al vind ik het heel erg moeilijk, omdat ik bij zijn geboorte was, hem zijn naam heb gegeven en hem heb gekocht toen hij een jaar en 3 maanden was. Dus alles wat hij kent (goed en minder goed) heb ik hem geleerd. Ik ben dus ook aan het zoeken naar een goed tehuis, waar hij wel de wei op kan.
@Ivonne. Wat is de bedoeling bij de zorgboerderij dat er gedaan wordt met hem? Wie gaat er bijv op hem rijden dan?
Reden van verkoop is, dat ik door mijn 2 meiden niet zo veel tijd meer heb. We hebben nog een merrie, Anca en haar veulen Evita. Deze beide dames willen we houden, zeker omdat Evita ook van Tsjerk is. We huren een stal en helaas hebben we niet zoveel wei bij de stal om al die volwassen fjorden te houden. Ronan verdient het gewoon om meer aandacht te krijgen. Al vind ik het heel erg moeilijk, omdat ik bij zijn geboorte was, hem zijn naam heb gegeven en hem heb gekocht toen hij een jaar en 3 maanden was. Dus alles wat hij kent (goed en minder goed) heb ik hem geleerd. Ik ben dus ook aan het zoeken naar een goed tehuis, waar hij wel de wei op kan.
@Ivonne. Wat is de bedoeling bij de zorgboerderij dat er gedaan wordt met hem? Wie gaat er bijv op hem rijden dan?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
De deelnemers, de gehandicapten zeg maar. Het moet echt een doodmakke sul zijn dan hoor, dus ik denk dat Ronan te sterk is. Ik heb ze er ook nog niet over gehoord hoor, maar lees het tussen de regels door. En nu ik er kom te werken willen ze wel dat de deelnemers die van paarden houden ook eens kunnen rijden.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
Denk het ook, want er zal wel geen regelmaat in het rijden zitten daar.leoensuzanne schreef:@Ivonne. Ik ben bang dat hij daar te wakker voor is.
Baranna 13-5-2006
- Love_Jordy
- Machteld&Falco
- druppeltje