Pien
Pien
net een leuk filmpje door gekregen van Ditte met Pien, al springend en wel;
http://nl.youtube.com/watch?v=tqV5Xtxey ... annel_page
(nb voor diegene die niet weten wie Pien is, dat is mijn laatste Rodblakke merrie die ik had voor ik Ubie en Haakon had en zwanger werd van Brent)
http://nl.youtube.com/watch?v=tqV5Xtxey ... annel_page
(nb voor diegene die niet weten wie Pien is, dat is mijn laatste Rodblakke merrie die ik had voor ik Ubie en Haakon had en zwanger werd van Brent)
ik werkte nog full time, had al 1 kindje bij de oppas, huishouden en paardje, toen raakte ik zwanger en tsja dan moet je gaan kiezen, daarnaast bij 1e zwangerschap erg ziek geweest en helaas deze keer weer, Pien leed daar als eerste onder en toen heb ik gekozen voor een ander baasje voor haar. Ze is via een omweg bij Ditte gekomen maar daar staat ze nu al jaartje of 3 denk ik zo, ja leuk contact altijd gehad vis de mail maar nu dat bijna iedereen op hyves zit......
- nancy imka
Leuk dat je zo toch nog wat van Pien kunt volgen.
Altijd fijn om te weten, dat ze ergens staan waar zed het goed hebben.
Altijd fijn om te weten, dat ze ergens staan waar zed het goed hebben.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- Machteld&Falco
Zie die een schik hebben met springen. Wist niet dat je een rode hebt gehad, wss net voor mijn tijd geweest.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Rodblakke is inderdaad een kleur, Rubis bij Bart van den Berg heeft ook deze kleur.
Nu nog een gra Caroline en dan heb je de meest gangbare kleurtjes allemaal gehad.
Nu nog een gra Caroline en dan heb je de meest gangbare kleurtjes allemaal gehad.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

@ Geertje: Op de site van het stamboek kun je daar een stuk over lezen, daar wordt het allemaal uitgelegd t/m de vererving aan toe: http://www.fjordstudbook.com/kleur.htm
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco