Laatste keer op ons vertrouwde stekje
-
Mwaah no hard feelings hoor. Ik en Louis zijn zó verschillend van karakter dat het vaak wel eens botste. Als het ging over zijn paarden kon ik daar nog mee leven, maar als het gaat over MIJN paard toch niet..brendaatjuh schreef:hayco is![]()
jammer dat het allemaal zo gelopen is bij je oude stal. het is toch wel fijn dat je zelf zeggenschap hebt over je eigen paardje en dat een ander dat niet heeft, ook al denken ze van wel.
veel succes en veel plezier op jullie nieuwe stekkie.
't Is gewoon beter zo. Maar ze zijn daar absoluut nog niet van mij af hoor

@iedereen: bedankt voor de leuke reacties!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Veel plezier op de nieuwe stal! Heerlijk hoor 24/7 buiten.
Zeker als je wat minder tijd hebt. Zo weet je dat ze zich toch wel vermaken.
Wanneer je Cura nog eens ziet, wil je dan nog een fotootje maken?? Als je het leuk vind kan ik nog een foto van Fura (moeder van Cura) maken. Op het moment staat ze namelijk bij Castor in de wei! Je krijgt dan wel alleen een hoofd foto omdat ze 1. veel te vet is en 2. al 25 jaar is en dus na al die veulens + extra spek beetje uitgezakt is....
Wanneer je Cura nog eens ziet, wil je dan nog een fotootje maken?? Als je het leuk vind kan ik nog een foto van Fura (moeder van Cura) maken. Op het moment staat ze namelijk bij Castor in de wei! Je krijgt dan wel alleen een hoofd foto omdat ze 1. veel te vet is en 2. al 25 jaar is en dus na al die veulens + extra spek beetje uitgezakt is....

Lief koppie zeg. Ik zou ook niet willen dat iemand anders zomaar de manen van mijn fjord afschoor, dat kan toch niet?
Veel plezier op je nieuwe plek!
Veel plezier op je nieuwe plek!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- nancy imka
Doe ik! Het zal voor deze winter zijn denk ik, als ze terug thuis is.Ilona schreef:Veel plezier op de nieuwe stal! Heerlijk hoor 24/7 buiten.
Ben ook wel erg benieuwd naar Fura! En ik heb geen schrik van vette fokdozen hoor, ben wel wat gewoon

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
Zo Jilly, Hayco wordt steeds lekkerder!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl