Van te voren had ik me nog heel erg zorgen gemaakt over hoe ze Dasha zouden vinden, maar het viel gelukkig allemaal mee.
Ik had thuis erg goed geoefend op het voorbrengen en opstellen, maar helaas was ze alles weer vergeten in de ring...Ze was de enige jaarling die zo achterlijk aan het doen was tijdens het opstellen en wachten in de rij

Even wachten in de rij

Toen mochten we ons opstellen

Van het opstellen zelf heb ik geen foto's

Daarna rondje draven... uh, we zijn hier op een fjordenkeuring hoor

En toen werd ze als 2de opgesteld

Hier werd ze reserve jeugdkampioen! Het was wel schattig om te zien hoe ze in Dewi probeerde te kruipen, alsof het een grote zus van d'r was.

Haar punten waren:
Rastype: 8
Lichaamsbouw en bespiering: 7
Beenstanden: 7
Gangen: 6 > Is van achter niet dragend genoeg waardoor het achterbeen achter de massa komt.
Algemeen indruk: 7
Ik vond het duidelijk commentaar, en ik kon me er wel in vinden.

Dewi en Dasha vinden het allebei maar niks

Daarna moest ik meteen met vickey in de ring verschijnen, pfff..die was ook ontzettend druk. Maar dat was te verwachten, nadat ze zich ook zo idioot gedroeg tijdens de fjordsport

Toen mochten we opstellen en draven.. met het opstellen wilde ze ook echt niet stilstaan.

Vickey kreeg 37 punten, haar lijstje was als volgt:
Rastype: 8
Lichaamsbouw en bespiering: 7 > commentaar over haar bovenlijn
Beenstanden: 7
Gangen: 8 > krachtige passen en goede ruimte in draf
Algemeen indruk: 7
Ze is nu dus Modelmerrie geworden!
Dit was tijdens de ere ronde

Later op de dag is Vickey nog kampioen van de 3 jaar en oudere merries geworden!!! Helaas zijn daar geen foto's van.
Toen mocht Odin

Opstellen, eindelijk eentje die wèl rustig bleef staan.

Odin werd 1ste geplaatst bij de sterren, dit was tijdens de ere ronde

Daarna moesten we met z'n alle in de hoofdring rond lopen, en werd de kampioen bekend gemaakt.
Odin werd kampioen van de predikaat merries

Ik ben trots!

En toen werd ze ook nog dagkampioen!!

Wodan feliciteerd Odin

Daarna gingen we nog door voor bestgaand onder het zadel, hier waren we aan het wachten.

Helaas was m'n digi vol tijdens bestgaand, dus ik hoop dat iemand anders nog foto;s heeft gemaakt van Odin.
Kan het niet laten om deze te plaatsen

Hierbij wil ik alle andere kampioenen en reserve kampioenen feliciteren met hun prijzen.
En ik wil Sandrien bedanken voor het geven van haar nummer, het ringmeester-meisje (ik weet niet hoe ze heet) voor het voorbrengen van Dasha in de hoofdring en alle andere mensen voor de gezelligheid!!