Harry's Horse Ulrieke bij Edward Gal in Harskamp (les)!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
astrid

Harry's Horse Ulrieke bij Edward Gal in Harskamp (les)!

Bericht door astrid » zo 01 jun 2008, 16:56

Hoi! Kennen jullie mij nog? Ik kom hier nog vaak, lees nog vaak mee en moet eerlijk toegeven dat ik de speciale Fjorden evenementen wel mis. Hoewel, Fjorden zelf niet: ik wil nooit meer anders dan een KWPN! Haha! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn nieuwe (nu ja, alweer een half jaar) aanwinst toch te zien voor diegenen die mij nog kennen!

Via mijn rijvereniging (RJV de Duinruiters) had ik een les gewonnen van/ bij... EDWARD GAL! Ik heb, zoals sommigen weten, echt een HEEL moeilijke tijd achter de rug en dit kwam gewoon zo gewenst! Misschien schijnt achter de wolken, echt de zon:
Afbeelding

De bedoeling was dat je een motivatie moest maken waarom juist jij een les wilde van Edward Gal. Door bovenstaande reden ben ik ENORM onzeker geworden. Ook was de overstap van Fjord naar KWPN niet gemakkelijk... Zeker niet in deze moeilijke tijd voor mij! Je ziet dit terug in mijn zit. Doordat ik eerst HEEL weinig spierkracht had, ging mijn paard voornamelijk met mij aan de slag. Inmiddels is dit gelukkig al beter maar er zijn nog genoeg punten van verbetering, waaronder mijn zit. Ik heb nu gemerkt dat beter zitten wel degelijk van positieve invloed is op het rijden!

Vandaag ging deze droom in Harskamp in vervulling. Ik vond het ZO ONWIJS GAAF! Ik heb GENOTEN, hopelijk genieten jullie met me mee! Ik wil dit graag delen!

Dit is het eerste topic waar ik zelf op Ulrieke zit. Ulrieke heeft inmiddels winst in de M1 met mijn instructrise dus dat betekent dat ik zelf ook M1 moet starten als ik ga starten. We trainen dus hard door!

Afbeelding
Lekker zonnetje!

Afbeelding
Het bewijs! Deze hand was ik nooit meer, haha!

Afbeelding
We moesten heel veel in galop werken... Vooral ik! Want ik moet eens gaan zitten! Ulrieke moest vooral meer verzamelen...

Afbeelding
Dit betekende streng terugrijden en HEEL VEEL galop-halt!

Afbeelding
Het verzamelen ging al steeds beter (het op de billen zitten nog niet echt, haha).

Happy Athlete:
Afbeelding

Afbeelding
We mochten ook even ontspannen!

Toen ging het rommelen (in de lucht wel te verstaan) dus gingen we binnen verder. In het begin nog een beetje spannend...
Afbeelding

Maar al snel ontspannen en swingend!
Afbeelding

Hier reden wij (binnenbak):
Afbeelding

Ook Edward is van de bling-bling:
Afbeelding

Ook al is het geen mooie foto, het is een plaatje en het is hem echt: Moorland's TOTILAS!
http://img47.imageshack.us/img47/746/img0184ow0.jpg

Afbeelding
"Mooie merrie" in het dekstation. Achter het hek gaat de lust-opwekkende, echte merrie!

Afbeelding
Het dekstation. Beneden (via de afgang) staan HP's toppers (daar zijn we niet geweest, Rubiloh dus helaas niet gezien)

...En en en...
http://img47.imageshack.us/img47/4961/i ... eindu7.jpg
HH peesbeschermers (trots)! Ook met bling-bling!

Ik ga ervoor! Wat heb ik een enorm leuke dag gehad en ben ik enorm trots op Ulrieke! Ik ben het gelukkigste meisje op de wereld! En jullie zullen zien: over een paar kilo ziet het er alleen maar beter uit! Ik ben er klaar voor!
:#

Het topic staat ook op Bokt: Harry's Horse Ulrieke bij Edward Gal in Harskamp (les)!
Hee, wat is dit voor een figuur, is dit afwenden zonder af te wenden?
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp
Mieke

Bericht door Mieke » zo 01 jun 2008, 17:04

Ah mooie Ulrieke, ik had er al wat van meegekregen op bokt.
Echt super voor je dat je zo'n mooie dag hebt gehad!
Ctje :)
claudia

Bericht door claudia » zo 01 jun 2008, 17:41

Haha, daar is Alco op veterinaire keuring geweest.

Mooi is het daar.

Super, zo'n les van hem.

Je paardje ziet er ook gaaf uit.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ilonka

Bericht door Ilonka » zo 01 jun 2008, 18:22

Astrid goed te horen dat het weer beter met je gaat. Inderdaad wat extra kilo's zou je niet misstaan maar zoals je al zegt het gaat beter en dat gaat je vast lukken.
Leuk foto's van jou en Ulrieke te zien, hopelijk ga je zo mooi met haar door, dit ziet er in elk geval erg leuk uit!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
anika

Bericht door anika » zo 01 jun 2008, 19:12

He wat leuk zeg!

Mocht je niet even naar Rubiloh toegaan? De meeste mensen waren lekker arrogant en liepen gewoon door := heb er gewerkt

Fijne vent is Edward he :D
Murphy :+: Ysha
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » zo 01 jun 2008, 19:29

Wauw, wat heb jij een mooi paardje. Ik weet zo niet wat er met je is gebeurd, maar fijn dat het nu een stuk beter met je gaat. Veel succes verder met dit o zo mooie dier!!!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » zo 01 jun 2008, 19:41

Zo jij hebt echt een rottijd achter de rug zeg. Hopelijk sterk je nog meer aan in de toekomst. Ik vind je paardje te gek :j Geweldig dat je die les gewonnen hebt.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Krista

Bericht door Krista » zo 01 jun 2008, 19:45

Wat gaaf dat je die les gewonnen hebt! Mooi is het daar he? Een kennisje van mij werkt daar en ik ben er vorige week ook nog geweest.
Heel veel succes voor jullie in de toekomst!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
Daphne

Bericht door Daphne » zo 01 jun 2008, 20:16

Je paardje is echt zóóó leuk! Super dat je een leuke en leerzame dag gehad hebt. Les van Edward Gal, dat wil iedereen wel 8-)

Ik ben trouwens helemaal verliefd op Edward's laarzen :~
Wia80
Contacteer:

Bericht door Wia80 » zo 01 jun 2008, 20:52

Wat een topdag moet dat zijn geweest zeg! En leuk paard ook. Ik weet ook niet wat er mis was met je gezondheid maar fijn dat het de goede kant weer op gaat. Succes!
Contessa
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » ma 02 jun 2008, 05:37

het ziet er supergaaf uit!!!!!
en wat een prachtig beestje heb jij onder je kont :~

maarre waarom móet jij M starten als je gaat starten? heb jij zelf ook al hoger in de sport gereden? (vroeg ik me even af toen ik het las :+ )

nog veel plezier met je prachtige paardje!!! jullie zijn een mooie combi! en dat zitten komt vanzelf, gewoon wat meer spekkies gaan creeren :P
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Leentje

Bericht door Leentje » ma 02 jun 2008, 06:08

wat een gave ervaring moet dat zijn geweest!
je paardje ziet er super uit!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » ma 02 jun 2008, 06:14

Wat een mooi diertje heb je daar!! Het lijkt me ook een super ervaring om zo eens les te krijgen van Edward.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
fjordido

Bericht door fjordido » ma 02 jun 2008, 11:21

hey as, ik wist niet dat je ziek bent geweest? maar super dat je deze les hebt gewonnen zeg!! het ziet er goed uit en ik heb het al eerder gezegd: ulrieke is een gaaf dier!!
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » ma 02 jun 2008, 11:36

ik zag Ulrieke laatts al in de Ros staan bij het stukje tekst dat HH nu ook sponsort, waaronder jullie, leuk dat Edward zo leuk was en je hebt genoten, mooi dier is ze zeker, hoe gaat het met Marius???
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
jolita

Bericht door jolita » ma 02 jun 2008, 11:40

Heel mooi dier! gaaf om te doen, lijkt me! leuk!:)
Jolita
Lotte

Bericht door Lotte » ma 02 jun 2008, 17:11

Wat een gaaf paard heb jij en super zeg, les van Edward Gal! :))
Fijn om te horen dat het beter gaat met jullie, heel veel succes en plezier nog met z'n tweeën!
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
astrid

Bericht door astrid » di 03 jun 2008, 20:23

Wat een leuke reacties! Ik voel me nog thuis hier!
Carolinef schreef:ik zag Ulrieke laatts al in de Ros staan bij het stukje tekst dat HH nu ook sponsort, waaronder jullie, leuk dat Edward zo leuk was en je hebt genoten, mooi dier is ze zeker, hoe gaat het met Marius???
O, is dat zo :)! Heb ik niet gezien, in welke stond het? Met Mari gaat het allemaal goed, die heeft het best! En word goed in de gaten gehouden door Kelly!
Hee, wat is dit voor een figuur, is dit afwenden zonder af te wenden?
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp
Plaats reactie