Via mijn rijvereniging (RJV de Duinruiters) had ik een les gewonnen van/ bij... EDWARD GAL! Ik heb, zoals sommigen weten, echt een HEEL moeilijke tijd achter de rug en dit kwam gewoon zo gewenst! Misschien schijnt achter de wolken, echt de zon:

De bedoeling was dat je een motivatie moest maken waarom juist jij een les wilde van Edward Gal. Door bovenstaande reden ben ik ENORM onzeker geworden. Ook was de overstap van Fjord naar KWPN niet gemakkelijk... Zeker niet in deze moeilijke tijd voor mij! Je ziet dit terug in mijn zit. Doordat ik eerst HEEL weinig spierkracht had, ging mijn paard voornamelijk met mij aan de slag. Inmiddels is dit gelukkig al beter maar er zijn nog genoeg punten van verbetering, waaronder mijn zit. Ik heb nu gemerkt dat beter zitten wel degelijk van positieve invloed is op het rijden!
Vandaag ging deze droom in Harskamp in vervulling. Ik vond het ZO ONWIJS GAAF! Ik heb GENOTEN, hopelijk genieten jullie met me mee! Ik wil dit graag delen!
Dit is het eerste topic waar ik zelf op Ulrieke zit. Ulrieke heeft inmiddels winst in de M1 met mijn instructrise dus dat betekent dat ik zelf ook M1 moet starten als ik ga starten. We trainen dus hard door!

Lekker zonnetje!

Het bewijs! Deze hand was ik nooit meer, haha!

We moesten heel veel in galop werken... Vooral ik! Want ik moet eens gaan zitten! Ulrieke moest vooral meer verzamelen...

Dit betekende streng terugrijden en HEEL VEEL galop-halt!

Het verzamelen ging al steeds beter (het op de billen zitten nog niet echt, haha).
Happy Athlete:

We mochten ook even ontspannen!
Toen ging het rommelen (in de lucht wel te verstaan) dus gingen we binnen verder. In het begin nog een beetje spannend...

Maar al snel ontspannen en swingend!

Hier reden wij (binnenbak):

Ook Edward is van de bling-bling:

Ook al is het geen mooie foto, het is een plaatje en het is hem echt: Moorland's TOTILAS!
http://img47.imageshack.us/img47/746/img0184ow0.jpg

"Mooie merrie" in het dekstation. Achter het hek gaat de lust-opwekkende, echte merrie!

Het dekstation. Beneden (via de afgang) staan HP's toppers (daar zijn we niet geweest, Rubiloh dus helaas niet gezien)
...En en en...
http://img47.imageshack.us/img47/4961/i ... eindu7.jpg
HH peesbeschermers (trots)! Ook met bling-bling!
Ik ga ervoor! Wat heb ik een enorm leuke dag gehad en ben ik enorm trots op Ulrieke! Ik ben het gelukkigste meisje op de wereld! En jullie zullen zien: over een paar kilo ziet het er alleen maar beter uit! Ik ben er klaar voor!

Het topic staat ook op Bokt: Harry's Horse Ulrieke bij Edward Gal in Harskamp (les)!