okay, thnx, dat wordt ff vrij vragen!Bella schreef:Nu definitief...janna schreef:de show is op 19 april.......
Le jeune homme de couleur
Hij is leuk he 
Toch nog een applausje voor Yvette die m uiteindelijk toch nog had gevonden!! Je mag door voor de koelkast
Hij heeft van iedereen wat hier (de hengsten dan) maar hij zal straks wel snel zn eigen identiteit aan gaan nemen.
Gister zn eerste ervaring met het tuig gehad en dat ging heel erg goed. Komt helemaal goed met die proeven
Het is de enige rodblakke hengst in Nederland, en in europa zijn er, voor zover wij konden vinden, maar een stuk of 5. Een primeurtje dus..

Toch nog een applausje voor Yvette die m uiteindelijk toch nog had gevonden!! Je mag door voor de koelkast

Hij heeft van iedereen wat hier (de hengsten dan) maar hij zal straks wel snel zn eigen identiteit aan gaan nemen.
Gister zn eerste ervaring met het tuig gehad en dat ging heel erg goed. Komt helemaal goed met die proeven

Het is de enige rodblakke hengst in Nederland, en in europa zijn er, voor zover wij konden vinden, maar een stuk of 5. Een primeurtje dus..
Ctje 

Hij is wel grappig, hij ging echt spelen met Bart toen hij aan het touw zat.. Hij vond het leuk!!
Verder is hij wel aardig aan de maat, hij is dus 2,5, maar nu al 1.49,5 ofzo..
Maar ik vind hem erg leuk, ondanks dat ik er niets mee kan, hij past niet op Tea.. Jammer!!
Verder is hij wel aardig aan de maat, hij is dus 2,5, maar nu al 1.49,5 ofzo..
Maar ik vind hem erg leuk, ondanks dat ik er niets mee kan, hij past niet op Tea.. Jammer!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Leuk dier!
Als ik nog even mag zeuren...: ik mis een mooie standfoto! Ben erg benieuwd hoe hij op zijn beentjes staat.
Over zijn hoofd ben ik nog niet helemaal uit, op de ene foto denk ik "ja! leuk!", op de andere foto denk ik "niks aan". Zijn lijf is wel echt fjordig ofniet? Op die steigerfoto lijkt hij aardig stevig namelijk. Oh vergeten: die rode zebrastreepjes zijn echt heel schattig
Als ik nog even mag zeuren...: ik mis een mooie standfoto! Ben erg benieuwd hoe hij op zijn beentjes staat.
Over zijn hoofd ben ik nog niet helemaal uit, op de ene foto denk ik "ja! leuk!", op de andere foto denk ik "niks aan". Zijn lijf is wel echt fjordig ofniet? Op die steigerfoto lijkt hij aardig stevig namelijk. Oh vergeten: die rode zebrastreepjes zijn echt heel schattig

Wauw, zijn koppie spreekt me erg aan! Ik hou alleen niet van rodblakken
Maar zijn uitstraling vind ik wel geweldig! Goeie aanwinst!

Maar zijn uitstraling vind ik wel geweldig! Goeie aanwinst!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ik vind hem er nu veel beter uitzien dan de foto's die ik al gezien heb!
EN die gangen zijn echt super
Voor de liefhebbers, de hengstenshow is samen met de knipdag, dus kom maar op met die aanmeldingen. Ik heb Barth Halming weer bereid gevonden om het knippen en voorbrengen weer voor z'n rekening te nemen. Het wordt dus denk ik weer een super leuke dag!
EN die gangen zijn echt super

Voor de liefhebbers, de hengstenshow is samen met de knipdag, dus kom maar op met die aanmeldingen. Ik heb Barth Halming weer bereid gevonden om het knippen en voorbrengen weer voor z'n rekening te nemen. Het wordt dus denk ik weer een super leuke dag!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
OHww hij is gaaf!!! Nog een evt kandidaat voor vera!! nicole wanneer is de knipdag, want ik zou graag ook komen! En bart dus alweer een hengst zo he!! Annabel: ik zou nog steeds een keer mee, maar zou nu wel heeeeel erg graag binnenkort willen komen!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Wha! Zo vind ik Fjorden WEL weer leuk!
Hee, wat is dit voor een figuur, is dit afwenden zonder af te wenden?
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp