Niks is zo heerlijk

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Margot van Rins
Moderator

Bericht door Margot van Rins » ma 15 okt 2007, 14:58

Gaaaaf! Leuk zeg, knap dat je zonder instructrise bent gegaan, brrr t lijkt me onwijs eng!
Maar het ziet er toppie uit!
RINSKE

9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

:L :L :L
Suzanna

Bericht door Suzanna » ma 15 okt 2007, 17:41

heej dat ziet er leuk uit.
Op de standfoto's lijkt het toch alsof de kar nog enigzins achterover kiept, ik kan het mis hebben.

En ik zou zelf, nu je toch de versie hebt met lange lamoenen, Ulvy wat langer voor de kar zetten. Nu steken de lamoenen er nog een cm of 25 uit, ik zou daar 5 a 10 centimeter van maken, kun je gemakkelijker scherpe bochten nemen, en het is minder gevaarlijk als ze gaat bokken.
Odinn is een toppaard!!
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » ma 15 okt 2007, 18:51

We hebben er al stophaken op gemaakt (hadden achteraf iets verder naar voren gekund inderdaad) Helaas kan ik daar nu niks meer aan veranderen. Maar toch bedankt voor de tip.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Keet

Bericht door Keet » ma 15 okt 2007, 20:52

Wat leuk wen!
We hebben het met onze terrorshet ook eens geprobeerd maar die liet zich achterover op het karretje vallen, terwijl een band en alles erachter werkelijk geen enkel probleem is.
Na tranen van verdriet, komt de glimlach der herinnering.
Midas, zo jong, waarom zo vroeg?
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 16 okt 2007, 09:40

Gaaf Wendy, als ik jou zo zie gaat het wel weer heel erg kriebelen. Mijn karretje staat nu helemaal in de hammerite en ik hoop dat ik snel weer kan. Ik moet nog twee weken wachten op mijn nieuwe ijzers en dan gaan we er weer op uit! Gaaf zeg als je zo lekker door het bos kunt rijden daar ben ik wel jaloers op hoor!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie