Fotoshoot Taco (18+ semibloot :P) *foto's bijgevoegd*!
- marleentje
oepsKelly schreef:Degene zonder hoofdstel is Perla overigensmarleentje schreef:ik vind het wel wat hebben!! mooie foto's en taco is ook echt een fotomodel!! moet soms wel even goed kijken hoe de foto genomen is maar heel erg leuk!!

Tycho de liefste
-
mag ik er als fotograaf ook nog iets over zeggen?
kel en ik hebben dit in wederzijds vertrouwen besproken en uitgevoerd. ik ben zelf nogal preuds, dus als het echt een naakt reportage zou worden had ik het waarschijnlijk niet gedaan. ik heb met mijn foto's duidelijk gemaakt hoe de band is tussen kelly en haar paarden, puur, open en vol vertrouwen.
ik vind persoonlijk de foto's erg geslaagd. (de bewerkte foto's zal kelly zelf plaatsen) en ik denkdat we ons daar allebij niet voor hoeven te schaamen.
kel, ik ben trots op je !! *knuf*
groetjes Fab
kel en ik hebben dit in wederzijds vertrouwen besproken en uitgevoerd. ik ben zelf nogal preuds, dus als het echt een naakt reportage zou worden had ik het waarschijnlijk niet gedaan. ik heb met mijn foto's duidelijk gemaakt hoe de band is tussen kelly en haar paarden, puur, open en vol vertrouwen.
ik vind persoonlijk de foto's erg geslaagd. (de bewerkte foto's zal kelly zelf plaatsen) en ik denkdat we ons daar allebij niet voor hoeven te schaamen.
kel, ik ben trots op je !! *knuf*
groetjes Fab
Azalie :: Isabeau
Waar was dit?
Ik vind het GAAF, als je trots op jezelf bent, mag je dat best laten zien.
Ik vind het GAAF, als je trots op jezelf bent, mag je dat best laten zien.
Hee, wat is dit voor een figuur, is dit afwenden zonder af te wenden?
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Fj0rdenGek
- love_timmie
Hm...ik ben het wel een beetje met saskia en Orion1996 eens; ik vind het een beetje een vreemd idee en dan denk ik ook niet aan seks met paard ofzoiets maar gewoon wat rare combi 
Maarja...als je dr zelf wel erg blij mee bent en dr betekenis in kan vinden is het toch goed
Foto;s zijn verder leuk, leuke posities

Maarja...als je dr zelf wel erg blij mee bent en dr betekenis in kan vinden is het toch goed

Foto;s zijn verder leuk, leuke posities
Timon ♥
Venita ♥
Venita ♥