Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Fj0rdenGek
Bericht
door Fj0rdenGek » do 06 sep 2007, 20:28
Niet mijn manier om een paard na 7x rijden al zoveel te vragen, de eerste foto van justin is erg netjes, de rest vind ik (imo) niet fijn om te zien, vooral foto 6 van justin laat zien dat je erg met je binnenhand werkt.
Wel vind ik het een ontzettend stoer dier, wel weer jammer van die vlechtjes.
de steigerfoto's vind ik niets, zie er het nut en de lol niet van in, wel vind ik dat jij veel netter meegeeft als de amazone op het 2de paard

-
Ginny18
-
Contacteer:
Bericht
door Ginny18 » vr 07 sep 2007, 08:16
haha bedankt voor jullie reacties
ik vind zijn vlechtjes juist heel erg leuk

en nog een ding ik rijd justin echt op 2 teugels, als ik te streng ben dan is het wel met beide handen en niet met mijn binnenhand. Nogmaals ik vraag dit niet echt van hem, ik pak mijn teugels op en hij loopt zo, ja soms te diep in stap want dan moet hij gewoon voorwards lopen wat hij moelijk vind, draf is dan weer makkelijker voor hem. Maar ja dit is mijn manier van trainen dus ik ga het niet verder verdedigen,

ik ben iig heel lief voor hem en hij is echt een blij paardje en heel erg makkelijk in de omgang, ik denk dat dit genoeg zegt over hoe hij wordt getrained.
-
Esther
Bericht
door Esther » vr 07 sep 2007, 14:37
Ik vind het er niet onvriendelijk uitzien ofzo.. Je hand is toch gewoon ontspannen, voor zover ik het kan zien.. Justin ziet er ook niet uit alsof jij hem hindert ofzo.. Zijn oma en Vader kennende had hij dan vast anders gereageerd..
Wel knap van hem dat hij het al zo goed doet..
Jeskim, die ik nog niet zo lang voor de kar heb, buigt ook al heerlijk met haar hoofd..
Ik blijf fan van Justin hoor!! Die mij ook maar zo een * rent even naar buiten om het nogmaals tegen Jeskim te zeggen *
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'