Als jullie wakker zijn dan weten jullie wel waar precies. Ik wilde even zien waar Nina terecht zou komen als ze gedekt wordt en hoe ze dat daar doen enz. Voor de gezelligheid heb ik een vriendin mee gevraagd. Vervolgens ging ik afgelopen zaterdag met Daphne rijden en vertelde ze dat zij ook graag die kant eens op wilde om te gaan kijken. Dat zijn er dus al 3 die mee gaan. Daarna kwam er nog 1 bij die ook wel graag wat wilde zien. En dan heb je dus een auto probleempje

. In een Suzuki Vitara passen er maar 2, dus ik heb mijn vader lief aangekeken en ik kreeg zowaar zijn pronkstuk mee
Uiteraard kom ik, net anderhalve maand mijn rijbewijs, in een politiecontrole terecht

Alles was in orde en ze hebben nog uitgebreid mijn nieuwe rijbewijs bewonderd. Die hadden ze zelf nog niet eens gezien.
Verhaal is al weer te lang, dus nu maar de echt belangrijke dingen
Kventin heeft een leuke stal, compleet met naambord, al is de naam als Kwintin gespeld. Ach het gaat om het idee.
Even de deken afdoen in de kleine bak. De gewone was drijfnat, dus moest hij daar maar even los.
Ik had er nog wat andere foto's bij willen zetten maar daar krijg ik steeds een error bij
Daarom maar een ander die wel gelukt is:
Rando van de Asheuvel, 74 cm, nmprs
Waarschijnlijk een toekomstige huwelijkskandidaat voor palomino Elite.
En als afsluiter een fimpje van Kventin.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6259905454