Sorry weer voor de vele foto's.. het is moeilijk om een keuze te maken.
Deze keuring begon voor ons op vrijdagochtend al. We haalden Cindie en haar veulen Madelie bij mijn schoonvader op. Mijn schoonvader lag toen nog helaas in het ziekenhuis, maar hij wilde graag dat Madelie toch naar de keuring ging. Dat kon geregeld worden. En met hulp van onze vrienden Rob en Inge hadden we ook een chauffeur met trailer die hen kon brengen.
Toen die 2 in Westerbeek kwamen, hebben we hen geknipt en geschoren en daarna zijn ze weer lekker de wei op gemogen.
Begin van de avond zijn ze naar binnen gekomen en heb ik ze gewassen. Nadat ze droog waren, mochten ze weer naar buiten de hele nacht.
En toen de keuring.
Madelie

Opstellen

Met Evi

Veulenkampioen met 39 punten!

En reserve dagkampioen!!

Ik had mijn schoonvader gebeld, maar die had het niet goed verstaan ( die stomme mobiel, zoals hij zei..). Hij dacht dat Madelie reserve veulenkampioen was. Toen we op zondag hem op gingen zoeken in het ziekenhuis, was dus de verrassing des te groter, toen we binnen kwamen met de beker van Reserve Dagkampioen!!
Hikari mocht ook mee. Hilgo natuurlijk ook, maar die werd niet uitgebracht. Onze dame liep mee in de rubriek van 4 t/m 7 jarigen en kwam op een knappe 2e plaats terecht. Ze had de volgende punten:
rastype : 9 Veel ras, adel
lichaamsbouw en bespiering : 7
beenkwaliteit en -standen : 6 sprong niet mooi gevormd
correctheid van gangen : 7, rommelig, wel makkelijk
totale indruk : 36, 1e premie.
Hikari was teveel op Hilgo gericht en wilde daardoor soms wat te hard gaan of lette niet voldoende op Leo waardoor het rommelig werd. Sprong niet mooi gevormd zijn we vergeten na te vragen. Maar we waren tevreden.
Zeker toen ze reserve kampioen werd van de merries zonder predicaat.
Beetje reclame maken

Waar is Hilgo? Waar is hij?

Makkelijk lopen kan ze wel.

Maar ook tijd om te knuffelen...

En ze geeft dit ook door

Wat zal Hilgo bedenken om nu weer voor kattekwaad uit te gaan halen?

Rondstappen...

Ereronde

En toen stonden we ook nog voorop met best getoiletteerd.

foto voor in het boekje

Hartelijk bedankt ook voor Roos voor het maken van de vele foto's!