Was erg leuk om te doen en Cas was weer super braaf!
1.

2.

3.

4.

5. wijken

6. middendraf

7. uitgestrekte stap

8.

9.

10.

11. halthouden

12. achterwaarts

13. hals strekken (let alleen niet op mijn been

Reacties zijn altijd leuk!

Dank je wel!84Sanne84 schreef:Wauw, hele mooie foto's![]()
Was zeker leuk! Je leert weer wat andere dingen en rijden op vreemd terrein is ook weer eens wat andersOotje schreef:Leuk, zo'n clinic!
Ziet er netjes uit!
Haha nou Cas is 'maar' 1.55Ilona schreef:Ik had om de één of andere reden in mijn gedachte dat Cas niet zo groot was, maar die is toch ook behoorlijk aan de maat of niet?
Gaat de galop nu ook weer goed?
Die ogen altijd van hem hè! Mooi!
Haha ja ik en ook niet zo heel actief meer.Ilona schreef:Hij is gegroeid.... haha! Krijg je ervan als we hier niet meer zo actief zijn
Ja Esther ben ook nog steeds heel blij dat ik via jullie en bart bij Cas ben uitgekomen. We hebben onze hindernissen wel gehad maar moet zeggen dat hij de laatste tijd eigenlijk heel braaf is en hij werkt altijd graag. Gisteren nog een jong stalgenootje op haar shet appaloosa tijdens haar les geholpen door met Cas voorop te galopperenEsther schreef:Wat heeft hij op foto 11 een prachtkop zeg!! Echt Timor met een vleugje mama!
Zie nu op sommige foto's ook ineens een zweem van Binkie.
En wat een kanon is het geworden, 1.55, wist dat hij groot was, maar niet dat hij zo groot was!
En dan ook nog heerlijk gereden, wat wil je nog meer!!
Beetje dezelfde maat hè denk ik en allebei een knap koppie!kristelhans schreef:Oh wat een mooie paard is Cas toch! Ik hou van dat type (hij lijkt ook best veel op Beer, dat zal het zijn. haha). Mooie foto's en fijn dat ie zo braaf is.
Ok dat is een hele andere afstamming :-) Nog wat groter dan Cas dus haha. Lijkt me wel een leuk gezicht die 2 naast elkaar alleen helaas wonen we net niet naast elkaarkristelhans schreef:Beer is Merkur x Jolster. Hij is 2 jaar geleden voor het laatst gemeten op 1,57 maar toont inmiddels nog groter door zijn spierballen.. hij heeft echt een hele 'hoge' nek/hals.
Dank je!Reinou schreef:Wat een bink!! Cas ziet er super uit en je hebt 'm netjes aan het lopen
Dank jeJilly schreef:Daar is de knappe bink weermooie foto's!
Was jij het nou met het galopprobleem een (hele?) tijd geleden?