De avond ervoor wilde ik wassen maar was mn stalsleutels vergeten dus met wat geleend spul wat gefreubelt. Verloopstekkertje bleek wel goed maar toch niet te passen dus de man van mn trailerstalling heeft me uit de brand geholpen met de zijne.
Kwam ik 's avonds laat "thuis" bleek ik mijn rijbroek nog thuis te liggen (slaap tijdelijk elders ivm de situatie thuis) aarrcchhh ook dat nog. Sta ik 's morgens voor de deur alles dicht en kon ik niet in mn eigen huis, dus Andy wakker gebeld (was not amused, jammer dan) en rijbroek gepakt.
Vanaf daar ging het allemaal soepeltjes...
Poownie gevlochten, alles op tijd in de auto, paard wat zomaar ineens braaf de trailer op wandelt, auto die de trailer super wegtrekt.... mijn dag kon al niet meer stuk.

Vervolgens een poownie die superbraaf is met losrijden, mocht m.i. lekkerder rondlopen maar ik vond het voldoende voor die dag. Ging mij meer om lekker bezig te zijn met hem.
Proefje ging ook redelijk, bak was erg zwaar in de hoeken maar hij deed alles braaf dus ik was tevreden.

Bijna klaar om te gaan rijden.
Vervolgens het lange wachten tot we de ring in mochten voor het keuren.... pffffff wat was het warm.....

Wachten en wachten...... wat wassie braaf (dank aan de eigenaren van Flo die onze poownies van water voorzagen de hele dag door, was ik zelf vergeten).
En toen de ring in ...... tussendoor kregen we de uitslag van de diploma's.....
Yeesssssss LL-dressuur geslaagd.....

Even gesprekje met een van de juryleden over zijn galletjes (tsja sorry die gaan echt niet meer weg).

Lekker braaf mee rennen ....

En dan de uitslag..... spannendddddddd........

YEESSSSSSS 37pnt en dus STERRUIN!!!!!!!

En of het niet genoeg was RESERVE RUINENKAMPIOEN!!!!

En weer met een leuke oogst huiswaarts

Mijn gele toppertje!!!

1e bij de Modelruinen!
STER geworden!!
Reserve ruinenkampioen!!!
LL-dressuur met 190pnt
Gewest West, Robin, Stamboek, en iedereen die er was weer bedankt voor een heerlijke dag op Barendrecht!!!