check dit natuurtalentje!
(weet niet of er foto's tussen zitten die ik al heb laten zien, maar ben zooo trots! dus even een overzichtje

Ik ben nu een paar keer met Géline bezig geweest. tuigmak maken. dit ging meteen super. Helaas past het tuig van Lynda niet goed en ach, ook wel lekker chique elk een eigen tuig. nooit meer iets op maat maken.

Tijd voor een eigen tuig dus. Op marktplaats een kooppie gescoord.
helemaal compleet incl. broek, hoofdstel en bit. en het lijkt te passen! (goede foto volgt nog eens)

les 3:
Nou, meteen maar even ermee lopen dan... Baas kan je nu echt niks moeilijkers verzinnen???
Ze liep braaf achter mij aan, aan een lang halstertouw. Geen vreemde stap gezet... tsss

zo trots op mijn kleuter!!! ik ben altijd zo'n scheiterd, maar met Géline kan ik alles!

En dit zijn foto's van de vorige "lesjes" weet niet of ik die al eens geplaatst had...
Eerste keer het tuig proberen van Lynda.
ik heel voorzichtig laten ruiken, wrijven.
uuuuh gooi er maar op hoor! Aansingelen? no problemo!
Het tuig is helaas aan alle kanten te kort. Maar tuigmak is ze al na 1 les.

Les 2: met hoofdstel en bit van Lynda.
Géline eet alles dus ook hap het bit uit mn hand. jammie!

Na de les showen dat je het ook met je halster kan. Knap paard he? haha

Lynda keek vanaf een afstandje en maakte allemaal knorrende geluidjes. (van die lage hinnikjes binnensmonds, ze leek het ook goed te keuren. knappe kleuter!)
tja les 4? huifkar er maar achter knuppen??? hahahah nee hoor, eerst maar eens slepen en sturen.