Wanneer mag hij terug komen?

Wat leuk dat je dat op valtBella schreef:Prachtige serie Amber! Valt mij op dat hij qua beweging ook iedere keer weer een tandje meer lijkt te tonen...waar gaat dat eindigen
Ja ben daar echt blij mee, die komt naast Fjordy en mij te hangen !Esther schreef:Mij viel hetzelfde op als Annabel, hij lijkt steeds ruimer te worden, gaaf!!
Mooie foto's van jullie samen! Jammer dat 4 niet helemaal scherp is, die vind ik het mooist!
En nu? Ga je op en neer om hem te rijden?
5 MaandenCharret schreef:Maar dan ben je even paardloos of niet?
Ik ga er wel veel heen, ook zodat Rien mij kan leren hoe het allemaal in zijn werk gaat. Papierwerk, het dekken, schouwen enz... Zo kan ik het misschien toch later zelf gaan doenDennis schreef:Heerlijk zo'n topic met foto's!
Ben je zelf straks ook veel in Udenhout te vinden of laat je het helemaal aan Rien over en ga je af en toe op de koffie?
Per september komt hij terug !Samblabla schreef:Dat zal vast en zeker hard zijn om hem te moeten 'afstaan'.![]()
Wanneer mag hij terug komen?
Oh echt ?janna schreef:Gelukkig is voor jou Udenhout de wereld niet uit.
Valt me nu pas op, na gisteren Hjellar gezien te hebben dat die twee toch best nog wel veel op elkaar lijken. Leuk om te zien!
Ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen dit seizoen, en voor je het weet is hij weer lekker thuis.
Jaa natuurlijk.. Maar 5 maanden je paard af staan is best fiks haha.Roosjuh schreef:Gelukkig komt hij na het dekseizoen toch weer terug?!
Dus dan klopt je titel niet helemaal.
Ome Hjellar voor GioAmber_ schreef:Oh echt ?Ik heb Hjellar nooit gezien in echt,
Zijn ze (verre) familie van elkaar ?