Wat ben ik toch ontzettend blij met hem.
Hier het jaar 2013 in vogelvlucht:
Januari:
Helaas kon ik in januari niet zelf bij palermo zijn. Ik mocht niet meer autorijden en lopen ging al niet meer zo goed. Teveel pijn van de hernia. Je kon me wel opvegen zo ongelukkig was ik. Maar gelukkig kreeg ik af en toe eens foto´s doorgestuurd van Nadine die heel goed voor hem gezorgd heeft.

Februari:
6 februari ben ik dan eindelijk geopereerd. Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen, verschrikkelijk vond ik het. Geef mij me eigen bedje maar. Toen ik eindelijk naar huis kon, kon ik helaas nog me eigen bed niet in omdat ik de trap niet opkwam. Heb ongeveer een week beneden voor het raam gelegen, wel gezellig

Maart:
Nog steeds druk bezig met de revalidatie, die super ging. Ik heb echt keihard me best gedaan, bij de fysio en thuis. Af en toe mocht ik dan eens mee naar mijn paardje, moest wel gebracht worden en kon het hooguit een uurtje volhouden. Maar beter een uurtje per week dan helemaal niet dus ik was allang blij. Omdat je voor de revalidatie veel moet lopen, besloot ik dat dus maar gewoon met pallie samen te gaan doen.

April:
Ik was inmiddels alweer begonnen met rijden, langzaam opbouwen. Die eerste 5 minuten waren hemels, al deed het achteraf wel erge pijn helaas. De volgende dag moest ik dat even bezuren. We hebben het langzaam opgebouwd, en heb de training weer zelf in de hand genomen. Gelukkig was pal wel ontzettend lief voor me in het begin, maar de paardenstreken kwamen helaas wel snel weer terug en zo heb ik een aantal keer wel af moeten stappen omdat meneer een sprintje getrokken had, stouutttt.
Mei:
In mei heb ik zelfs weer een wedstrijd gereden, na 4 maanden revalidatie wat ongelofelijk snel is. Ik was ongeveer pas 1,5 maand weer aan het rijden. Lang hield ik het niet vol, zo ging de 1e proef al veel beter dan de 2e. Maar het was wel een enorme mijlpaal voor ons. En ik ben ontzettend trots geweest die dag. Zelfs nog 1 winstpunt weten te halen.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2902_n.jpg
Daarna ging alles als een speer. Besloten wel toch die wedstrijden nog maar even te laten, aangezien ik het zelf gewoon echt nog niet aankon allemaal. Wel ben ik begonnen met lessen om me zowiezo weer op het goede pad door te laten gaan. Ik wou het voor mezelf en zeker voor palermo niet verpesten.
[urlhttps://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/482441_518322158232007_334560873_n.jpg][/url]
Lessen bij Eric.
We waren in de tussentijd ook nog eens model voor een portfolio uitbreiding. Super leuke foto´s uitgekomen.

Je wist het nog niet maar palermo kan stiekem vliegen hihi

Knapperd
Eind van het jaar ben ik verhuisd met palermo naar stal wennekers in aalsmeer. Ik kon mijn draai helaas niet vinden op stal jasper, wou meer buitenrijden en meer variatie in het rijden toevoegen. Ook stond palermo gewoon niet genoeg buiten.
Hij staat nu lekker in een uitloopstalletje te genieten van de buitenlucht en word elke dag lekker een paar uur buitengezet.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0601_n.jpg
In ze uitloopstalletje.
We staan direct aan het amsterdamse bos, wat heerlijk rijden is.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5315_n.jpg
Heerlijk het bos in.
Je kan het niet geloven maar zelfs de eerste sprongetjes zijn alweer gemaakt. Vol vertrouwen ben ik nu en we spelen perfect op elkaar in. Het is niet te geloven hoe snel de band gegroeid is.

Verder laat ik het meeste springwerk lekker over aan mijn verzorger die nergens bang voor is haha.
In november ben ik weer wedstrijden gaan rijden, ik had er weer onwijs veel zin in. Nieuwe instructeur gevonden die het beste in mij en palermo naar boven haalt. En met resultaat. 2 winstpunten gereden en 2 super relaxte proeven.

En tot slot hebben we als begin van het nieuwe jaar een leuke shoot onder het zadel gedaan. Om te laten zien hoeveel we gegroeid zijn en hoe ontzettend goed het nu gaat.

Uitvergroot materiaal.

Hier het verschil, met hoe ik palermo kreeg 2 jaar geleden.

Ik kan niet uitleggen hoe ontzettend blij ik met dit paard ben. Hij heeft echt mijn leven zoveel kleur gegeven en hij gaat echt nooit meer bij me weg. Ik ben trots op hoe ontzettend we samen en individueel gegroeid zijn.
Bedankt voor het kijken