Voor mijn gevoel een tijdje geleden dat ik wat foto's heb geplaatst, en ik heb er zó veel.. Dus een paar uitgezocht, niet per se de mooiste, maar gewoon foto's van hoe het gaat.
Ik weet eigenlijk niet tot hoeveel foto's ik mag plaatsen, dus waarschijnlijk zijn het er wel te veel
Begin november heb ik Goos verhuisd, en daar ben ik nog steeds zo blij mee! Voor mijn gevoel kan hij hier veel meer paard zijn en hij ziet er ook heel blij en relaxed uit. Niet steeds van kudde en weide wisselen. Geen vierkante wei maar een wei in U-vorm, dus lekker veel lopen.
Zijn nieuwe vriendinnetje, onafscheidelijk vanaf dag 1

Kinderpony met mijn zusje

Ik kom altijd maar moeilijk weg, hij blijft altijd zo lief staan en kijken

De nieuwkomer maar ook de baas, de rest moet maar van de grond eten

Knuffels

Knappie

Ritje over het zandpad hier in de buurt

Ik had van de tandarts al 2 tandjes gekregen, maar deze gaf hij me zelf! Ik stond net 5 minuten bij hem in de wei, beetje kriebelen, tot hij ineens deze tand uit zijn mond liet vallen. Voor mijn voeten! Vind ik toch wel lief

Alles vastpakken en omgooien.. Hier heb ik nog honderd foto's van, ook met een volle kruiwagen

Foto van september

Laatste plukjes weggrazen

Nieuwe outfit compleet!

Tussen de bomen op de nieuwe plek

Dat was het wel weer, ik ben zó blij met mijn lieve vriendje. Hij is zo'n heerlijke knuffelkont en ik hou van zijn karakter en alles

Bedankt voor het kijken, sorry voor de hoeveelheid