Wij zijn op 29 december verhuisd van stalling en een week daarna kon mijn zusje niet meer de dagelijkse verzorging op zich nemen, Palermo was dus behoorlijk van slag, nieuwe stal, eigen baasje weg en Fayah niet meer naast hem (express gedaan want ze werden erg plakkerig)
(inmiddels vind pallie mij geloof ik ook wel lief en krijg ik af en toe zelfs een kusje van hem, hij lijkt heel open maar is toch best eenkennig)
Voor de operatie zijn we nog even samen geweest maar daarna had ze hem niet meer gezien en omdat ik weet hoe erg ze op hem gesteld is en Palermo helemaal opleeft als ze er is vond ik een leuke verassing wel op zijn plaats.
Mijn idee was om Palermo mee te nemen naar huis om hem in de tuin te planten en op ziekenbezoek te brengen, baasje kan niet naar paardje dan kan paardje wel naar baasje
Omdat onze tuin niet echt geschikt was heb ik gezorgd dat mijn zusje bij mijn opa was gisterenmiddag.
Dus zo gezegd zo gedaan Pallie in de trailer geladen en op naar de zilk..
Over de stoep door de woonwijk poepiebraaf en zelfs door de gewone mensenpoort geen enkel probleem.
Kimberley zat met haar rug naar het raam zo kon ik sneaky de tuin in...
TADAAAAAAAAAA
Uiteraad janken geblazen ( ik jankte thuis al van opwinding haha)maar ik gunde dit haar zo, en wie kun je nou beter op ziekenbezoek hebben dan je eigen knollie

Even een knuffel en van de schrik bijkomen

Joehoe ik ben het

Saampjes