We willen Dicky na deze zomer langzaamaan met pensioen laten gaan, ze begint toch wel echt een oud vrouwtje te worden. Ze vindt het nog steeds fantastisch om mee op pad te gaan, maar ik merk dat we haar een beetje tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Cayleigh vind ik met haar 8 jaar alleen nog veel te klein/licht voor Cos. In de bak gaat het super maar op buitenrit zit er in zo'n Fjord toch wel een hoop danoontje-powerrrrrrrrrrr (en dan is Cos nog heel goedmoedig en braaf)
Dus...zo kwam daar Aurora. Ze is pittig, kittig en vriendelijk en ze geeft fantastische massage's met haar bovenlip

Wat ik dan weer heel gaaf vind, is dat Aurora ook fantastisch voor de wagen loopt.
Aurora is nu een weekje bij ons en vandaag mocht Cayleigh er voor het eerst op (tot groot ongenoegen van madame "aan een touwtje" want Aurora staat nu al ruim 2 maanden 'stil'.
Geen bijzondere rijplaatjes dus, want ik mocht er weer, zoals vroegah, met m'n tong op mijn schoenen naast rennen..

Deze combi gaat me nog heel wat hartkloppingen opleveren denk ik (en door Dicky was mijn hart net lekker aan het "loungen"

"mag ik nog even met haar wandelen?"

"mama, ik ben zo gelukkig, nu heb ik TWEE beste-vriendinnen-pony's!!"