Gelukkig is het inmiddels weer opgehouden en blijft er niks liggen, eindelijk weer lekker aan het werk!
Het voordeel van sneeuw is dat mijn donkere kleurtje er mooi in uit komt, maar waarom verstopt het al het lekkere gras?

AAAHhh gevonden! HEERLIJK een hapje gras..

Het uitzicht is trouwens wel erg mooi in de omgeving met al die sneeuw!

Het is voor een paard wel vervelend hoor al die sneeuw, ondanks dat ik even kan luieren!
Ik kan niet bij het gras, ik mocht helemaal niet op de weide staan aangezien al mijn vriendjes ijzers hebben en ik niet van alleen staan hou. Daarentegen mocht ik wel iedere dag even in de bak, moest ik even al mijn energie er uit gooien!

Ik ben geen bommetje meer, ik blijf gewoon heel netjes een aantal rondjes galopperen en draven. Net zolang tot ik moe genoeg ben, dat gedoe met bokken en zo dat deed ik toen ik 3 was.

Ik knijp op sommige foto's mijn ogen wat dicht, dat harde rennen voelt nogal koud aan mijn ogen!

En vroemmmm, volgende ronde!

Dit noemt mijn baasje mijn merrie hoofd, er hoort zo'n piepend geluid bij. Ik weet niet waar ze het over heeft, jullie wel?

Even lekker sjouwen!

Hier stap ik mezelf uit.

Om vervolgens rustig aan te wachten tot ze me er uit halen, op weg naar mijn warme bedje waar het eten op me ligt te wachten!

Is het eten er al buurman???

Ik hoop maar dat jullie genoten hebben van de foto's, ze zijn niet altijd van de mooiste kwaliteit maar het baasje had geen zin om ze allemaal te bewerken. Ook had ze mijn manen wel even mogen knippen, ze vond het te koud of zo!
Bedankt voor het kijken