Zo dat is een tijdje geleden he dat ik er was!
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik afgelopen herfst jullie zou showen hoe vet ruig ik eruit zou zien voor mijn babe-magnet on 4 wheels <<)
Maar door het vrouwtje is dat allemaal een beetje in de soep gelopen

Ik begreep er allemaal niet zoveel van, maar toen ik afgelopen 3 januari 4 jaar werd, begreep ik dat ze een onwijs vet koel kado voor mij aan het knutselen is *\o/* *\o/* Ik krijg namelijk mijn hele eigen KooiBooi

Het schijnt alleen nogal een gedoe te zijn, zo'n KooiBooi knutselen, dus daarom heb ik nu een sabbatical *zó vervelend*

Ik heb begrepen dat ik dan rond half mei eindelijk mijn verjaardagskado krijg!

Anyways, ik moet mezelf dus maar een beetje trainen en soms probeer ik het vrouwtje ook wat in beweging te krijgen, want ze begint alle kilo's die ik ben afgevallen er bij te krijgen

Grote broer Vjellko deed ook gezellig mee aan de workout!

Vrouwtje beetje vooruit drijven en aansturen

Huphup je kan best wat sneller hoor!

vrouwtje lag na 5 seconden al op apegapen dus ik ging maar alleen verder met mijn grote broer *vroemmmmmmmmmmmm*

Yeeeeeehaaaaa

Even Grote Broer wakker maken, die stond te suffen tussendoor

Nog even uitrennen op de lange baan!

Ehm tja... kleine blooper.. ik dacht even dat daar de uitgang was

En na zo'n intensieve training heb je een cooling down massage nodig *ja beetje naar links... beetje naar rechts.. aaaaah jaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaar*

ik luf mijn vrouwtje zo he <3 <3 (zij mij ook hoor <<) )

Zo nu weten jullie weer hoe het hier gaat!
De volgende foto's zullen rond april zijn geloof ik, dan ga ik samen met vrouwtje en mijn toekomstige Kooibooi-in-de-maak op de foto bij een echte fotograve

*hoe hip*
:evaw:
(owja foto's zijn mogelijk gemaakt door het vrouwtje van mijn Grote Broer!)