maar helaas zonder uitrijmogelijkheden en te weinig weidegang. Sinds kort is bekend dat Peetje artrose
in haar kogel heeft, dus werd het helaas tijd voor Eva om een andere stal te zoeken. Mijn Keetje wilde
haar Fjordenpleegmama natuurlijk niet alleen weg laten gaan, dus sinds begin van deze maand staan de
dames heel fijn in Schipborg! Zandpad direct aan de oprit van stal, vanaf daar kun je alle kanten op

De paarden staan in de zomer 24/7 buiten, in de winter overdag buiten en 's nachts op stal. We hebben
geen binnenbak meer, maar dat overleven we vast wel

Sinds 1,5 week staan er twee grote heren bij, Bram (zwart) en Owens (vos) Zij komen van dezelfde stal
als waar wij vandaan komen, de paarden kenden elkaar wel maar hadden niet samen op het land gestaan.
Dat ging vanaf het begin goed! Op de foto is ook nog Nasa te zien, zij is inmiddels verkocht. Sinds vandaag
staat er nog een Fjord bij, Bodan (hier ook wel bekend) Volgens mij weet ze nog niet dat ik en Keet het zijn,
of misschien wel, maar heb haar nog niet gesproken

Nasa in de ankers voor Bram en Owens

Fjordjes achter al in zicht

Even goed bekijken van een afstandje

Partners in crime...

Bram en Owens hadden hun eigen feestje

Tudududu

Nasa was een hele pittige tante, maar tegen deze heren durfde ze niet zo goed meer

Even afreageren en dan maar tussen Peet en Keet doorsjeezen (die kop van Peetje

Inmiddels is Nasa een paar dagen vertrokken en is er een mooi groepje gevormd

Het land

Doorkijkje

Dametjes uit een andere hoek bekeken

Zie jij ze nog?

Inmiddels staat Bodan er dus bij en zoals ik het vandaag heb gezien gaat dat super!