Slechte kwaliteit, maar uber blij!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
AmonDhay

Slechte kwaliteit, maar uber blij!

Bericht door AmonDhay » zo 11 mar 2012, 22:08

Ik ben niet zo heel actief op FW... maar ff spieken zo nu en dan gebeurd vaak genoeg..

Maar wilde het :)* momentje ff delen...
Amon-dhay is bijna 8, op z'n 5de ingereden. Heb, als het weer mee zit, 1 keer per week privé les.
Wat ik belangrijk vind is dat we gewoon lol hebben met het rijden & heel stiekem vinden we in de bak rijden allebei nix aan.. dus we rijden heeeeeeeeeeul veeeeeul buiten :D

Amon-dhay kan soms een btje een lompe stug monster zijn... maaaaaaaar het kwartje is gevallen! (en ook bij mij trouwens B-) ) en wat is ie dan toch heerlijk licht in mijn handjes!
Hij gaat soms wel veelste diep... maar morgen hebben we weer les dus dan kunnen we dat probleempje ook gelijk aanpakken..

Hier een paar foto's van mijn fantastische stalgenootje & Fjordsel, wel een hele slechte kwaliteit (Vieze BB Bold) maar je ziet er iets op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ennn.. z'n mooie roze halster die hij heeft gekregen van zijn grootste fan... Beeldig hé! :=
Afbeelding
Amon-dhay mijn Schatje!! :D
(Manus x Ragni v. Lenngard)
monne

Re: Slechte kwaliteit, maar uber blij!

Bericht door monne » ma 12 mar 2012, 09:08

Zelf in de mist is goed te zien dat hij een prachtig dier is...Ik kan me voorstellen dat je uberblij bent.
rowenna

Bericht door rowenna » ma 12 mar 2012, 09:48

Ziet er top uit hoor, mooi paardje, en och een echte man draagt rose.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 12 mar 2012, 11:16

Kiaaaa! Wat leuk om eindelijk eens wat foto's hier te zien van jullie!! Ziet er goed uit! Lekker dooroefenen..Beer heeft ook net zo'n kwartjes-fase, heerlijk is dat he? Geniet van je monster, hij is pretty!
Plaats reactie