Nieuwe hengst in Alteveer
Re: Nieuwe hengst in Alteveer
Mocht het goed gaan Rianne, laat je ons dan meegenieten? Wel heel benieuwd!
En moet zeggen, op de keuring destijds had ie meer bolling en buik (oogde toen ongespierd), maar vind 'm dit zo van de foto ook goed staan...dus icm meer bespiering, zie ik m alleen maar knapper worden. Heel benieuwd! Neem je m mee naar de HK.
En moet zeggen, op de keuring destijds had ie meer bolling en buik (oogde toen ongespierd), maar vind 'm dit zo van de foto ook goed staan...dus icm meer bespiering, zie ik m alleen maar knapper worden. Heel benieuwd! Neem je m mee naar de HK.
Geluk is de vrucht van intens werk
Guitig hoofd. Ik vind hem zelf een beetje weinig hengstenuitstraling hebben. Zo van de foto dan. Wel een mooi paard. Welke afstamming heeft hij? Deens?
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Deens dacht ik ja. En hij is bereden. Weet alleen niet in hoeverre.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- rianneenbernard
- Contacteer:
Als het goed gaat en ik kan leuke foto's maken plaats ik ze zeker op fw. Ik neem hem inderdaad mee naar de hengstenkeuring.Bella schreef:Mocht het goed gaan Rianne, laat je ons dan meegenieten? Wel heel benieuwd!
Rianneeeee ik zit echt noooit meer FW, veulste druk.
Denk zal weer eens een keer kijken, maar bij jou moet ik natuurlijk even iets posten.
Hij ziet er goed uit, ben benieuwd wat het nieuwe dekseizoen jullie gaat brengen.
Heb je nog hetzelfde telefoonnummer (ik wel dus sms maar even anders). Dan kom ik spoedig eens naar het noordn.
Denk zal weer eens een keer kijken, maar bij jou moet ik natuurlijk even iets posten.
Hij ziet er goed uit, ben benieuwd wat het nieuwe dekseizoen jullie gaat brengen.
Heb je nog hetzelfde telefoonnummer (ik wel dus sms maar even anders). Dan kom ik spoedig eens naar het noordn.
Ik vind het zo vanaf de foto een knap dier. Ben benieuwd naar meer!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.