Vandaag Dids aan de dubbele longe laten werken. Ik kan al ruim 3 maanden niet fatsoenlijk rijden na een val, dus dan maar op een andere manier aan het werk he
Zoals jullie vast opvalt, het is een beetje nat in de bak maargoed, waar niet he.. Niet zwaar/glad verder, dus wel heerlijk te doen hoor. We hebben er maar krachttraining van gemaakt
Terug op de wei ook nog wat fotos gemaakt
Haflinger moet zich altijd overal mee bemoeien
En de schuilstal en bijbehorende blubber... Achja, ze kunnen droog staan
Zo kanie ook lekker aan het werk . Onze longeerring is ook nat hoor, Maar nog wel goed te doen. Ik longeer dan wat korter (Als ik longeer, dat doe ik niet zo heel vaak)
Maar staat Diddle de hele dag in die natte paddock? Bij ons zijn ze ook heel nat waardoor de paarden nu tijdelijk niet in de paddock mogen. Ook Om de paddock goed te laten drogen.
Verder wel erg leuk paardje
♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Tja, wie heeft er tegenwoodig geen binnenzee, als paddock?
Diddle doet het braaf hoor.
Wat een idee voor een schuilstal zo eentje had ik nog niet voorbij zien komen!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011 Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016 Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Ik moet zeggen dat ik hem nu fijner vind dan in de droge tijden hoor Dan is ie zwaar, en los. Nu valt het wel mee.. Je wordt er alleen smerig van.. heel smerig.. Net zoals je spullen